Gå til innhold

Lukter vondt etter fødsel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri hatt problemer med vond lukt nedentil, men etter fødsel har det vært ille! Noen som vet hvorfor eller som har opplevd det samme? Det er så ekkelt. Vil ikke ha sex med mannen min pga av dette..:(

(Ps: Jeg vasker meg morgen og kveld!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... det er vel ikke så rart om du lukter litt, men det skal ikke lukte vondt. Gå til lege!

Skrevet

Det gjorde det hos meg også, og jeg hadde en infeksjon. Gynekologen tok en bakterieprøve og sendte inn, så fikk jeg resept på penicillinkur. Gå til legen!

Skrevet

Jeg luktet vondt uten at det var noen ting, renselsen kan lukte skikkelig høgg uten at det trenger å være noe spes....

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å ta kontakt med lege om det ble vond lukt. Renselsa skal ikke lokte mer enn vanlig mens. Så ring legen du:)

Lykke til:)

Skrevet

Bare nysgjerrig, hvordan vet du at det ikke var noe? Tok de bakterieprøve? Renselsen lukter vel normalt noe all av slik man lukter under mensen, tror ikke det er vanlig at det skal lukte skikkelig vondt. På seksukers-kontrollen hos gynekologen sa jeg det til ham at jeg trodde jeg hadde en infeksjon pga at det luktet så vondt, dette trodde imidlertid ikke han siden alt så fint ut. Han tok likevel en bakterieprøve, og noen dager etter jeg hadde vært der ringte han meg opp igjen, jeg fikk da penicillinkur.

Skrevet

Hei

Gå til legen ja..

Trenger ikke å være noe, men, noen merker infeksjon på den måten der..

Det kan jo bare være en endring av bakteriefloraen.. så får du evnt bare noen piller for det.

Det er nok bare du som kjenner lukten.. luktet ikke akkurat godt etter mine fødsler.. æsj..

Skrevet

Det er helt sikkert bakteriell vaginose, det lukter skikkelig vondt- råttent, liksomt. Gå til legen, så får du en kur for det. Helt ufarlig:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...