Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 når kommer den??? ordinær ul altså..
Fire småtroll Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Fikk den i posten uka etter første kontroll hos lege (uke 11), men den var langt frem i tid da, timen var først i uke 18...
*Angelface* Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Lurer jeg oxo.. er 14+3 nå og ingenting i postkasse...
Fire småtroll Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Har hørt om henvisninger som har blitt glemt sendt fra legekontor før.. Spør legen på neste kontroll, han vet nok hva slags rutine ditt sykehus har.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Jeg var hos legen i uke 11, ventet kjempe lenge på innkalling til UL. Tilslutt ringte jeg inn til sykehuset og lurte på om de hadde mottatt noen papirer fra legen, det hadde de ikke. Så det viste seg at legen hadde glemt å sende inn papirene. Gikk til jordmor, og hun sendte inn for meg, fikk svar fra sykehuset etter 1 uke.
Sneglemamma med nr. 2 i magen Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Jeg fikk innkalling ca. tre uker før jeg skulle dit(SiV).
*RutIetutt* Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 Fikk innkallingen på mandag - skal den 19. februar.
carina:)Nr. 3 med termin 05.07 Skrevet 12. januar 2007 #8 Skrevet 12. januar 2007 ET tips: Hvis dere ikke har fått innkalling når dere er kommet i uke 16, så ring legekontoret og hør om de har glemt dere. De har glemt meg i begge de andre svangerskapene, blir spennende og se denne gangen......
♥ McQueen♥ Skrevet 12. januar 2007 #9 Skrevet 12. januar 2007 Legen glemte meg... Gikk å ventet og ventet og tilslutt ringte jeg legekontoret. Der fikk jeg beskjed at de kunne ikke sjekke om henvisning var sendt, men regnet med det... Ventet enda litt til, så ringtre jeg KK. Der var ikke kommet noe henvisning.. Så måtte jeg ringe lit legen igjen og purre på.. De unnskyldte seg veldig for at de hadde glemt det. Syns ikke det e godt nok uansett, men ser jo det her at det ikke bare er den svimete legen min som glemmer... Men er du i tvil så ring!! Både til legen og der UL foretaes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå