*tybber* Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Her er nemlig vi begge klare, men pga økonomien må vi vente litt med å bli prøvere! Jaja, kommer til å "henge" her forde jeg, men synes liksom ikke den overskriften passa helt! :S =P
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Hehehe... du har rett der ja... Skulle kanskje ha stått: Når den ene partneren ikke er klar...
*tybber* Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2007 Det hadde jo ikke passa det heller! =P Syns det kunne ha hett "Snart prøver" jeg! *hihi*
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Ja, det hadde jo passa bedre...hehehe...
liten blåfugl Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Enig med deg Tanta til Celine ). Her er vi begge også klare, men MÅ vente pga økonomien. Utrolig kjipt å bare gå å vente uansett da....
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Dere kan jo sende mail til moderator og spørre om de kan bytte navn;)
liten blåfugl Skrevet 11. januar 2007 #7 Skrevet 11. januar 2007 Neida, jeg kommer til å være her inne uansett navn jeg. Vi er jo på en måte i samme situasjon. Har nettopp fått mannen på gli jeg, så han har sagt at han blir med å prøve til sommeren. Men det er jo såååå lenge til... Hehe. Men han er allerede lei av alt baby snakket mitt, så må vel roe ned på det før han ombestemmer seg.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. januar 2007 #8 Skrevet 11. januar 2007 Så heldig du er som har fått han med på å prøve til sommeren. Skjønner at det føles lenge til, man vil jo nåååå, hehe;) Tror menn blir lei av babysnakk. Jeg kan nesten ikke nevne det uten at han blir sur. Tror ikke de skjønner hvor mye en baby betyr for oss, og hvor sterkt ønsket er. Vanskelig å ikke snakke om det når man tenker på det hele tiden...
liten blåfugl Skrevet 11. januar 2007 #9 Skrevet 11. januar 2007 Ja jeg er veldig fornøyd med å fått overtalt han Har vært mye sammen med andre som har babyer i det siste, så han sier selv at det er det som har fått han på gli. Tror kanskje en del menn blir litt skremt av å plutselig skal oppdra ett lite barn. Bare det å holde en baby kan være skremmende. Så her hjalp det at han var endel sammen med babyer og opplevde at det er ikke så skremmende som han trodde. Men det tok jo en stund før han endelig sa ja da.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. januar 2007 #10 Skrevet 11. januar 2007 Det kan jeg tenke meg! De trenger å forstå at det ikke er noe skummelt. Sambo tør jo omtrent ikke å holde babyen til venninna mi en gang. Hvor lang tid brukte du på å "overtale" han?
*tybber* Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. januar 2007 Nei, det er samme for meg hva forumet heter! Tenkte bare at overskriften ikke passa helt til alle. Men det spiller jo ingen rolle! =P Jeg blir her forde jeg! *hihi*
Jumpy Skrevet 12. januar 2007 #12 Skrevet 12. januar 2007 Er jo ikke meningen at overskriften skal passe til alle: meningen med dette forumet var vel at det skulle passe for nettopp oss som har en partner/mann som ikke vil, men som selv er "klare som egg" når det gjelder å få barn....... Grunnen til at forumet er startet er at en del av oss i denne situasjonen har "møttes" inne på BliGravid sidene og har hatt lyst på en egen side. Videre er det en del av damene der inne som har sett seg lei på hvor "klaging" over nølende menn. Synes det er suverent at noen nå har tatt initiativ til å få opp dette forumet for oss. Det handler jo her litt om den sorgen kanskje enkelte har over at den de elsker ikke ønsker seg barn (enten aldri eller bare mye senere enn det vi skulle ønske). Jeg forstår godt at det er tungt for dere som venter pga økonomi eller andre ting, men det er jo ikke akkurat det samme. Selv om det selvsagt også er en slags sorg eller tung periode i livet. Uansett: det er jo ROM FOR ALLE her inne, man MÅ jo ikke ha en nølende mann. Jeg er sikker på at de hyggelige BIM-damene også på dette forumet er mer enn villig til å diskutere de fleste tema Tjopp!
*tybber* Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 12. januar 2007 Jeg tror du misforstod innlegget mitt. JEG skulle gjerne begynt å prøve for mange mnd siden jeg, MEN samboeren min sier vi må vente til vi begge har fast jobb. Så jeg har det like vondt som dere, selvom kjærsten min ønsker seg barn han òg. Jeg har vært klar for barn så lenge jeg kan huske, og en liten baby er virkelig et stort savn i livet mitt! Så jeg kommer til å fortsette å være her, for jeg har jo en mann som ikke er klar, selvom det er på det økonomiske planet!
liten blåfugl Skrevet 12. januar 2007 #14 Skrevet 12. januar 2007 Veldig bra sagt Tanta til Celine. Det er akkurat slik det er hos oss også. Jeg har lyst til å snakke om barn dagen lang, er her inne i mange timer for dagen, mens han er ikke interessert i å høre om det i det hele tatt, selv om han kanskje vil begynne å prøve til sommeren. Mannen min blir skikkelig oppgitt når han merker at jeg sitter her inne og leser om alt som har med barn å gjøre. Så sitter her og skriver i smug
*tybber* Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #15 Skrevet 12. januar 2007 Da har vi det nok ganske likt ja! Kjærsten min vil jo ha barn, men for han passer det ikke akkurat nå! Jeg derimot, skulle gjerne hatt det i går! =P Jeg er jo enig i at økonomien må være stabil først, men det er såå vanskelig å la vær å snakke om baby hele tiden! Jeg sa til han på tlf i går at det endelig var kommet et forum JEG hørte til på bim! *hihi* "Så fint da" svarte han! *hahahaha*
*bubbs* Skrevet 12. januar 2007 #16 Skrevet 12. januar 2007 Overskriften skulle være "snart prøver"! Jeg gidder ikke å henge på en side som heter "far ikke klar", hos oss var det jeg som ikke var klar. Han kan nesten ikke vente...
liten blåfugl Skrevet 12. januar 2007 #17 Skrevet 12. januar 2007 Jeg spurte om han ikke er glad for jeg kan sitte her inne å snakke med dere som er i samme situsjon som meg, så slipper han å høre på alt "maset" mitt dagen lang. (selv mener jeg det ikke er mas da;) ) Joda, han er igrunnen enig i det da =)
*bubbs* Skrevet 12. januar 2007 #18 Skrevet 12. januar 2007 Min ville sikkert at jeg skulle mase mer.... Gleder meg veldig til å begynne å prøve i april nå da... Men jeg har trengt dette året på å modne meg til tanken. Jeg har alltid villet ha mange barn, men er jo veldig ung enda!
*tybber* Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #19 Skrevet 12. januar 2007 Jeg sier til sambo hver dag nesten "Jeg looover å ikke mase" *hihi* Men jeg har bestemt meg for å slutte på pilla når jeg har fast jobb da, så selvom ikke vi begynner å prøve da, så er ihvertfall alle hormoner ute av kroppen innen vi starter på babylaginga! ;o) Er ikke helt krise om jeg skulle blitt gravid da heller, for da har jeg jo 100% jobb! )
Jumpy Skrevet 15. januar 2007 #20 Skrevet 15. januar 2007 Hi hi, det er ganske herlig å lese innlegg fra dere andre her. Føler vi har det helt likt, smugleser BIM, sambo synes vi maser etc... Jeg misforstod deg sikkert Tanta til Celine, men forstår nå at det vel blir det samme som at sambo vil vente av andre årsaker. Gudene vet hvorfor min vil vente, tror det er en slags skrekk han har som langsomt må bearbeides. Han er nå ihvertfall på glid. For ett år siden skulle han aldri han barn, nå er vi nok prøvere i løpet av året. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å slutte på pillen nå i januar, men siden jeg føler at han tross alt er på glid bestemte jeg meg for å vente til vi var enige om at jeg skulle slutte. Spurte han i helgen når han trodde det ville være ok om jeg sluttet. Han sa at han tenker på det.. hehe. Ja, ja.. skal ikke være enkelt. Han har dessuten sagt tidligere (i jula) at det passer med barnb i november!! (ikke spør meg hvorfor akkurat november...) rare mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå