Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 i dag har jeg en dårlig dag, føler meg trist og lei meg, tårene kommer fort... bynne og bli litt stressa, har et bad vi holder på å pusser opp,må kjøpe ting til den lille og ordne det.... samboeren min virker så rolig og tar det med ro, mens jeg er stressa...... har termin bynnelsen på april. flere som har dårlige dager der negative tanker kjæm og tårene?????
plutseligbolle Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Huff ja, jeg har grått mye i det siste. Heldigvis har vi nettopp kjøpt oss en bil og jeg er nødt til å ta kjøretimer og lese teori, så nå får jeg ikke så god tid til å tenke på alt vi ikke har fått gjort enda. Samboern min jobber veldig mye og jeg er 30% sykemeldt så det blir mye tid til å tenke på alt jeg ikke orker å gjøre...Jeg har termin i slutten av april.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Takk gud for de sindige og rolige mennene sier nå jeg! Når jeg begynner å stresse og mase om alt mulig sier min mann: Dette går helt fint, vi har håndklær og kluter, bleier får vi tak i på hvert et gatehjørne, og skulle den lille av en aller annen grunn klare å bæsje ut alle de fire pysjene du har kjøpt på en natt så tuller vi han inn i et teppe og lar han sove resten av natta inntil mamman sin, skal like å se han klage da (smil).. Innen første uka har gått har alle vi kjenner vært her med pent innpakkede babyklær som jeg (mannen) med glede skal putte rett i vaskemaskinen. Han skal ikke mangle noe, og alt blir helt fint! Han har jo helt rett jenter, dette går kjempefint! Hormonene går bare litt amok i oss av og til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå