Gjest Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Er så lite fart på mammas kropp-forumet, Har vært på etterkontrollen nå, og legen sa at det ene stinget ikke hadde forsvunnet. Og dersom det ikke hadde fjernet seg på en stund, måtte jeg komme inn å ta det. Hvor lenge skal jeg drøye det da? Noen som har vært inne og tatt sting? Hvordan var det?
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Jeg var hos jordmor 15 dager etter fødsel og fjernet stingene mine. Ett hadde løsnet og tråden bare hang der (kjentes ut som om jeg rev ut alt der nede når jeg satte meg) Var godt jeg tok de da,for til tross for god hygiene hele veien var det begynt å bli betennelse i 3 av stingene.. Var ikke vondt å få de fjernet,merket egentlig ikke noe til det
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Godt å høre at du ikke merket noe til det. Det var visst bare det ene som ikke hadde forsvunnet. Satser på at de gror vekk i nermeste fremtid, men nå må jeg vel følge med litt selv da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå