Gå til innhold

Hva er mannen med på??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle dra han med på UL i morgen, men så slo det meg, er dette vanlig? Eller pleier vi damer å ta den biten alene?

Mannen vil være med, men lurer litt fordet.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min skal få være med :) hvertfall første gangen...

Skrevet

Heia vennen!

Tror det er helt vanlig å ta med mannen! Skulle bare mangle. Godt å ha den støtten hvis du får en dårlig beskjed. Jeg vil aldri gå alene på noe ved ivf klinikken, men så er det jo så langt og da.

Ta med din kjære, det er hans prosess også!!

Har svart mer på tråden vår:-)

Klem

Skrevet

Mannen min var med på alt:)Så bare ta han med deg,du;o)

Skrevet

Han skal være med.

Jeg sa til han; husk å gi beskjed på jobb på tirsdag, at du blir vekke iallefall et par timer..

Han; Hvorfor det?

Jeg så skikkelig dumt på an et par sekund, så kunne en omtrent se en lyspære over hodet på han...

Holdt på å le oss ihjel, like fjerne begge to.. he he

klem

Skrevet

Jeg skulle gjerne ha hatt med mannen min når den dagen kommer,men vi treffes veldig sjelden for tiden.Han er mest i USA og jeg er mest i Sverige.

Så når jeg kommer til alt dette,så må jeg nok så selv ja.

Skrevet

Naturlig at mannen er med ja.

I allefall første gangen.

Mye lettere å forholde seg til noe man kan se. Særlig for mennene som ikke er kvalme. :)

Min mann syntes det var kjempegøy, og viste fram bildet til alle som var interessert.

Noen ganger er det jo ikke helt i orden heller, da er det fint å være to.

Skrevet

He he, skal ikke på ultralyd for å se på baby, men for å se på egg-utvikling.. Men han vil være med da, så det skal han selvfølgelig få lov til!!

Skrevet

Jeg vil at min blir med ja..Det er jo en reise i livet begge to tar, saa jeg synes han burde vaere involvert og..Kanskje de laerer litt mer om hva kvinner maa igjennom av og til og..hehe

Skrevet

min mann har også vært med på allt. Han har stukket sprøyter og sett på eggposer på ultralyd. :-) Han gleder seg like mye over dette som meg :) om ikke mer!! :-)

Klem

Skrevet

Hei

!

Samboeren min har vært med på alle undersøkelser.og synes det er interessant.Tror det er litt viktig jeg,slik at mannen får et inntrykk av hva vi jentene går igjennom fysisk

Samboeren min satt ved siden av meg og fulgte med på monitoren i taket.Sist påpekte han at det var morro,fordi han visste nå hva han skulle se etter på skjermen.

Lykke til videre!!

Skrevet

Mannen min har vært med på alle UL'er m. unntak av de i forkant av EL sprøyten.

Det har vært viktig for oss å være to om så mye som mulig gjennom hele prosessen.

Lykke til videre :)

Skrevet

Jeg tenkte faktisk ikke på at han skulle være med og se eggposene en gang jeg....................tror jeg tenkte på det bare som en undersøkelse for å se om ting gikk den riktige veien. Han ytret heller ikkenoe ønske om å være med så da tenkte jo ikke jeg mer over det.

Kanskje neste gang? Da er det jo det siste forsøket vi får av det offentlige i Norge. Vi får prøve å gjøre det litt seremonielt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...