Gå til innhold

Huff, så tungpusten!!!!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Flere som har det på samme måten? Er noen uker over halvveis og føler jeg virkelig må dra inn for å få trekt pusten ordentlig, er ikke alltid jeg får all den luften jeg trenger heller føles det som, ennå jeg er avslappet og sitter rolig... Er det virkelig slik det skal være? Begynner å bekymre meg for at det er noe annet galt snart...

Fortsetter under...

jeg vet akkuratt hva du mener ..jeg er kun 20+6 og noen ganger sliter jeg med å puste..det er spesielt på kvelden..å særlig etter mat o.l...ikke bra..men legg deg ned og trekk pusten godt ned i magen og ut igjen..ja,osv..hjelper her hvertafll..

Jeg kjenner meg VELDIG godt igjen. Ikke nødvendigvis når jeg er rolig hjemme, men kjenner det ekstremt godt dersom jeg må opp en liten motbakke... Og ikke minst å gå opp trappen til leiligheten... Men nå er jeg i uke 31 så det går helt klart den rette veien. Så alt er jo i bunn og grunn en stor glede, selv om en må få lov til å klage litt... :-)

Har det akkurat på samme viset!Uff,kan tenke meg at resten av tiden blir tøff.Har termin 26april;)altså 26 uker idag!Har en liten gutt på et år fra før,vi ville så gjerne ha to tette..hehe..Mye tyngre med tvillinger i magen!!Mere tungpustet og masse masse nedtrykk eh..-der nede.hehe.Kjennes ut som jeg skal føde noe av og til og da bare må jeg legge meg ned.Selfølgelig ikke så lett og hvile med lillegutt tassende omkring hele dagen;)Puh..Godt det er så herlig med de små,det gjør alt verdt det!!!!!

Annonse

kjenner meg også igjen her,,,,men det er faktisk litt bedre nå(uke31+4)

et tips som hjalp for meg var å løsn på bhen,det er fordi livmoren er så langt oppe at den klemmer på lungene-gjerne hvis man sitter rett opp og ned!men klær som klemmer gjør absolut ikke ting bedre!

Jeg var hos legen i går og spurte akkurat dette spørsmålet.

Jeg er nå 15 uker og syntes at det er veldig tidlig å være så tungpusten!

Legen sa at det er helt normalt, ikke noe å bekymre seg om. Ta det med ro, slapp av mye. Tvillingene krever utrolig mye av kroppen vår, og det er normalt at man merker det godt.

Ikke bekymre deg du...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...