lasy Skrevet 11. januar 2007 #1 Del Skrevet 11. januar 2007 Hei , jeg er en voksen jente som er mor av tre barn ,der to av de går på skolen og jeg er hjemme nå med min sønn på 8 måneder.Jeg jobber som dagmamma for ei jente på ca .1 år og ønsker barnepass av flere (maks 2, eller 3 hvis gående).Jeg har tenkt å jobbe for flere ved hjelp av en annen voksen der vi har mulighet å hjelpe de foreldere som står i barnehage kø, da det er en del som er interessert i barnepass hos meg. Jeg bor på Ulven i 4 roms leilighet og har masse god plass.Det er stor lekeplass utenfor døra og har enda mer i nær område.Jeg har tidligere jobbet som dagmamma for flere familier og har meget gode referanser å tilby. Jeg jobber hvitt og tar 6000-kr for heltid inkludert mat(frukt,yoghurt).Har en måned oppsigelse tid for begge partner. jeg kan gjerne kontaktes på mail:[email protected] og jeg kontakter dere snarest mulig. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7744925-dagmamma/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå