Gå til innhold

Føler meg mørbanka nedentil


Yana

Anbefalte innlegg

Fødselen vart tøff. Begynnelsen var grei heilt fram til pressriene. Riene var for svake, ungen var stor, jeg hadde fått litt for mye lystgass og ungen satte seg fast. Omtrent samme forløp som sist fødsel. Jeg har fått beskjed om at skal jeg ha flere må jeg ta keisersnitt.

 

Nå er det 9 dager siden, men det er vondt å sitte og vondt å gå for jeg føler meg mørbanka nedentil. Tok fram et speil for å se og det er ser ut som et katastrofeområde. Har fått noen sting to plasser, men dei kunne jeg ikke engang se. Blør en god del enda også. Vart igrunn bedre og bedre etter fødsel, helt til jeg gikk på tur med vogna til butikken i går. Kanskje jeg bør holde meg i ro?

 

Andre som har slitt med det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det på akkurat samme måte! 3 1/2 uke siden fødselen nå, og begynner endelig å bli bedre... Var kjempehoven og øm di første dagene. Da hevelsen begynte å gå ned, gjorde det vondt uasett hva jeg gjorde... Å gå tur var ikke aktuelt engang...

 

Men trøst deg med at det blir bedre og bedre for hver dag:) Men vil anbefale å ta det med ro en stund fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg var sår og hoven lenge, men er heldigvis over nå(5 uker siden fødsel). Gikk også en tur litt vel tidlig, det var ikke godt. Heldigvis blir det bedre. (prøv å ikke sette eller reise deg for fort, men gjør det kontrollert. Det hjalp hos meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...