☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Er i uke 35 og hun lille i magen har klart og sparke så hardt at hun har knekkt et ribbein til moren sin.. gjør skikkelig vondt :/ går på paralgin forte men liker det ikke, legen sa at det påvirker barnet men ikke på noen skadelig måte så lenge det bare var for en kort periode.. merker at hun er påvirket for hun er så mye roligere enn det hun pleier.. huff få håpe det går over før fødselen sikkert ikke noe særlig og føde med en brukket ribbein.. noen som vet hvor langt tid det tar før det er sånn noenlunde grudd og smertefritt?
jeg&sambo er foreldre Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Eh, jeg brakk to ribbein for 2 år sia, og gjør fortsatt vondt. Greier ikke gå med bh med spiler enda!Huff.Misunner deg ikke. Jeg sliter også med vondt når han lille setter igang.
mammatør Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Hei Det hørtes veldig vondt ut, masse sympati herifra. Hadde liknende opplevelse noen uker siden men heldigvis ingen brudd hos meg. Etter å ha ligget mer eller mindre musestille i 5 dager begynnte bristen min å gjøre mindre vondt. Mener jeg fant noe info om forventet tidsforløp på brist på lommelegen.no så du kan sjekke der. Du får ta det med ro og trøste deg med at din supersterke baby helt sikkert tåler litt smertestillende slik som legen foreskrev. Lykke til og god bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå