Gå til innhold

Første kontroll


☆Lille my*

Anbefalte innlegg

I dag var jeg hos legen og fortalte om mine positive graviditetstester! synes det er rart at han begynte å sette opp kontroll om 14 dager uten å teste meg!

Bruker de ikke å dobbeltsjekke?

 

Er så spent nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde samme opplevelsa jeg og. Kom å sa jeg var gravid å fikk time til kontroll 2-3 uker senenre. Men du skal jo ha med urinprøve på kontrollene så de sjekker da. De gjorde værtfall det til meg. Den var positiv og fin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott;)

Fikk beskjed om å ta med morgenurin til vær kontroll!

 

Hva gjorde de til deg første gang da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp kjempeflott!! Det var ett lass med papirer da selvfølgelig... og en del info. Fikk ei bok om graviditet! måtte veies da!!! :-s uff... Åsså var det blodprøver da! tåler ikke å ta blodprøver så føltes ut som de tappa minst ei bøtte... men det er meg da.....! :) Gikk greit da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... Legen skulle ordne med gu og ul time til meg på st Olav i ca uke 15... så timene kommer i posten vil jeg tro! Så lenge ikke noe evt var galt da selvf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De hjemmetestene som er på markedet nå er så sikre at de ikke trenger å dobbelsjekke det hos legen.

Hvis det er lenge siden du har hatt gu og celleprøve vil legen sikkert ta det på første kontroll, ellers gjør de ikke det lenger.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...