Gå til innhold

KOBRA!!!?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvordan går det?

Er så spent på hvordan det går med jobbjakt og babylaging:)

Ikke noe nytt fra meg. Har jo sykluser som varer noen dager (46 sist) så det tar litt tid mellom hver gang det skjer noe. Med samme "tempo" denne pp har jeg IKM uke 6.

Ha en fin torsdag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytte!!

Lurer også...

Klem..

Skrevet

Dytter litt, så du var her nå:)

Skrevet

Hei =)

Såg ikke denne jeg =)

Hihihi....så koselig å bli ropt på!!!!

Her går det som vanlig, ingen jobb ingen spire....Hmmmm..... Det med jobben går jo helt greit da...trives veldig godt å gå hjemme å kose meg noen uker....slappe av...var litt vel mye stress på meg i november/desember...så nå skal jeg bare slappe av og kose meg!!!!

Er midt i El jeg da...men er usikker på hvilken dag...kan være igår, kan være idag...tilogmed imorgen er det en sjanse....men jeg vet ikke...hehehe... Har ikke brukt penger på EL-tester denne mnd... Vi koser oss sånn ca hver andre dag så det skal jo gå greit det vel??!!!

Syklusen min ligger på alt fra 32 dager til 42 dager...kjedelig!!! Sist var den på 33 dager tror jeg...*hmmm, tenke,tenke* =)

Ellers går alt godt her!!! Gleder meg til sommeren!!!

Ha en flott torsdag du og!!!!! =)

Måtte dette være en fruktbar mnd!!!!!!! =)

Skrevet

Hihihi Torsdag ja...........................................................................................................................................................................................................................FREDAG!!!!

Skrevet

Vært veldig lei meg om det bare var torsdag. Klar for helg nå:)

Bra du har det bra:)

Håper du treffer el, og kose deg med forsøkene:) Ser du sliter med teit syklus, akkurat slik som meg. Har din vært slik lenge? Jeg går å håper på at den skal komme ned på rundt 30 dager. Satser på at det ordner seg:)

Noen koselige planer for helgen?

Skrevet

Ingen planer for helgen nei....blir vel å kose oss masse og bare slappe av med en film eller to =)

Syklusen har vel vært sånn helt siden jeg sluttet med pillen for 3 år siden...sleit endel med veeeeldig lange syklusser der jeg hadde mensen i 2 mnd for så å miste den i 3 mnd....ganske frustrerende ja!!!

Men det rare var at fra januar 06 til juni 06 så var syklusen på 32 dager!!! så ble den plutselig 42 dager...og nå er det ett sted imellom...

Kjedelig!!!! Vil ha rundt 30-dagers syklus jeg og =)

Ja, det er godt med helg nå ja! =)

Fikk heldigvis lønn idag, så helga er reddet! Skal kose oss masse da! =)

Klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...