Gå til innhold

eget så ikke bra ut..

Anbefalte innlegg

Hei!!

Jeg har en vennine som er i gang med prøverørs behandling og hun lurte på om jeg kunne skrive inn her og spørre dere om erfaringene deres på dette området.

Hun var på eggutak i går og fikk ut fire egg. Når hun ringte opp på sykehuset i dag for å høre om de hadde latt seg befrukte fikk hun beskjed om at to av egne var umodne. Av de to som var modne var det kun et som var blitt befruktet. Legene likte derimot ikke helt hvordan det eget som var befruktet så ut. Men venninen min fikk beskjed om å ha is i magen og at alt kunne skje. Hun skal ringe opp i morgen tidlig å høre om det har begynnt å dele seg. Det venninen min lurer på er om noen av dere har erfaringer som ligner denne. Og evt hva utfallet ble. Hun kommer til å sette stor pris på svar:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7744505-eget-s%C3%A5-ikke-bra-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du

Jeg hadde nesten samme opplevelse, men jeg hadde 15 egg der 12 ble befruktet. Da jeg ringte til UNN ble jeg også fortalt at eggene ikke hadde utviklet seg slik de skulle. Da jeg kom for å sette inn eggene var det bare ett som hadde utviklet slik det skulle, så legene ville at jeg skulle vente to dager. Da jeg kom for å får tilbakeført egg hadde de fått ett lite "spark" bak. Fra at ingen kunne fryses til at jeg fikk fire frys og to tilbakeført er jeg nå gravid med en. Så de kan komme seg. Jeg krysser fingrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...