skunkenblomst Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Viser styrken på streken hvor mye hormoner du har i kroppen, om det nærmer seg eggløsning eller ei? Eller har det ingenting å si? Jeg leter febrilsk etter eggløsning men finner den ikke. Jeg kjøpte billige eggløsningstester på nettet og de er så varierende på styrken på streken. Noen som kjenner seg igjen?
skunkenblomst Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. januar 2007 Jeg vet forresten at streken må være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken for at det skal være en positiv eggløsningstest, men noen ganger er test streken nesten usynlig og andre ganger nesten like sterk som kontrollstreken uten at den er positiv.. betyr det at hvis man her nesten like sterk som kontrollstreken så nærmer det seg eggløsning?
Cmoi Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 skunkenblomst Test streken skal ha samme farge eller sterkere enn kontroll streken for at den er positiv. Hvis test streken er lysere er den negativ. Lykke til.
*Bea* & bitteliten Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Jeg bruker testene fra billigtester. Hos meg er det sånn at testene blir sterkere og sterkere jo mer jeg nærmer meg EL (tester til samme tid hver dag da) og til slutt blir de like sterke (dvs at EL er rett rundt hjørnet) får gjerne helt positive tester 2 dager i syklusen. Etter EL blir testene gradvis svakere (har testet etter EL bare for å se...) Men jeg tror dette kan variere litt fra person til person Lykke til med jakten på EL
skunkenblomst Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2007 Flott! Det var akkurat det svaret jeg var ute etter. Får gradvis sterkere jeg også, så jeg håper den er her snart. Det er 16 dager siden sist mensturajson. Det er 2pp etter SA i nov. så den er vel ikke kommet helt i gang enda. Lykke til du også!
*Bea* & bitteliten Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Min syklus har vært helt på bærtur etter min SA i september ;( Denne pp fikk jeg positiv EL test først på dag 21 og 22 ;( Men den dukket i alle fall opp da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå