glad_jenta Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 brukte dere inne når barna deres begynte å gå??
Aga:-) Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Barn har aller best av å gå rundt uten noe som helst på beina:-) Du kan kjøpe strømper/sokker med antiskli under foten, slik at de får godt feste.
mamma til Tobias og 3små Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 robeez sine tøfler er også kjempefine (selv om de er litt dyre). Er myke og lette på foten
glad_jenta Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2007 hva er robeez?? takk for svar:) dere andre da??
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Hvorfor bruke sko på baby inne? Ikke for å være frekk,men ser liksom ikke helt vitsen med det.
glad_jenta Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2007 grunnen til att jeg spør er min plagsomme plagsomme svigermor som påstår at de skal ha sko med støtte når de går inne.mens jeg ikke mener de trenger sko i det hele tatt,å hvis så sko med gummisåler.derfor jeg spør:)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 11. januar 2007 #7 Skrevet 11. januar 2007 mye bedre for foten å lære å gå uten...før trodde de at det ville hjelpe med sk..noe som ikke stemmer antisklisokker fungerer fint slike robertz eller noe tøfler har de neste helt like på h&m til 39 kr...
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 11. januar 2007 #8 Skrevet 11. januar 2007 Jeg vil ikke anbefale antisklisokker med mindre det er kaldt i gulvet. Mener at barn har bedre av å bruke vanlige sokker eller ingenting når de lærer å gå innendørs. For å lære opp balanseevnen sin del er det best uten antiskli, mener jeg da. Sko brukes kun for å beskytte foten mot spisse gjenstander.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå