Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #1 Del Skrevet 11. januar 2007 Har et kjempe prroblem!! Skal prøve og forklare. Jeg har vært sammen med kjæresten min i et års. For en måned siden var jeg utro. Nå viser det seg at jeg er gravid. Kjæresten min vet at jeg har vært utro, og vi ble enige om og legge dette bak oss. Jeg har ikke fortalt om graviditetden til noen av dem, for det første fordi jeg ikke vil ha noe å gjøre med han jeg var utro meg, og for det andre fordi jeg ikke vil at kjæresten min skal tenke at muligheten for at han ikke er far til barnet er tilstede. Men hva er sannsynligheten?Jeg sluttet på p-pillen for 3 mnd siden, meg og kjæresten min har sex ca annen hver dag, og han jeg var utro med lå jeg bare med en gang(tok angrepille dagen etter)... Litt rotete innlegg, men Håper dere kan hjelpe!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7744281-krise/
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #2 Del Skrevet 12. januar 2007 Heisann.. Du skrev ingenting om når du hadde den siste mensblødningen din. Det er vel den som er hovedsannsynligeheten din når det gjelder når du ble befruktet... Utfra når du har eggløsning. Som de sier er ca. 18 dager fra første mens blødning.. Og hvis du tok angrepillen dagen etter på er jo sannsynligheten for at det er han andre VELDIG liten.. Du må bare se seg heldig for at du har en så forståelsesrik kjæreste. og Hvis han godtok utroskapet, kommer han nok til å takle det og. Hvis du vil skjule det litt for han kan du eventuelt si du er litt lenger eller litt kortere på vei enn det du selv mener du er. Jaffal sånn at du kommer vekk fra den uken du var utro... lykke til videre og skriv et innlegg om hvordan det går.. Ikkje kvitt deg med babyen jaffal. Det er en gave som du ikkje vil miste uansett hvem som er faren.. Snakker av erfaring:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7744281-krise/#findComment-7759346
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #3 Del Skrevet 13. januar 2007 For det første - du har valgt å være utro - da må du desverre også velge å ta ansvar. Du burde ikke på noen måte lyve for din forståelsesfulle kjæreste ang når du kan ha blitt gravid. Det vil ofte falle på sin egen urimelighet og du vil bli tatt for løgn og da er det ikke sikkert han er like forståelsesfull. Først og fremst må du finne ut sånn ca. hor langt du har kommet, deretter fortelle dette til din kjære, ikke vri eller vreng på sannheten! Når barnet event. er født så kan dere velge å ta DNA prøve av barnet. OM det er den mannen du var utro med, ja så er han det - selv om du ikke vil ha noe med han å gjøre! Tross alt er det absolutt størst sjanse for at det er kjæresten din som er pappa'n! Skjønner at dette kan være fryktelig vanskelig - men igjen vil jeg si deg; ikke jug! Remington Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7744281-krise/#findComment-7778502
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå