♥Tullerusk♥ Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Vet ikke om dere har lagt merke til det.... VI HAR FÅTT VÅRT EGET FORUM RETT UNDER BLI GRAVID... hihihihihiiihihihiiihi... Har alt lagt inn tråd..=oD
Mrs. icsi og småen Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 OJOJOJOJOJOJ!!!!! Vil dette si at dere er forlovet??????????????? For det er jo bryllupsdebatten som er rett under Bli gravid............ I Så fall GRATULERER!!!! ))))) ( du får si senere at det er på tide å ta ting ett skritt opp.. hehehehe)
Stadig optimist :0) Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Finner ikke det forumet!!! Hvilket forum står det under?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 nå er det der igjen gitt.... står rett under "mammatøy"
Stadig optimist :0) Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Herregud må være blind jeg, ser den ikke. Finner ikke mammatøy heller.... Er det noe jeg har misforstått her eller? Forumene går etter alfabetet, sant?
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Går etter alfabetet her noen dager, men så plutselig står det hulter til bulter igjen... hehehe
Stadig optimist :0) Skrevet 11. januar 2007 #7 Skrevet 11. januar 2007 Oki, begynte å tvile på iqen min et lite øyeblikk:¤) Den dukker vel sikkert opp igejn når den vil da.......
*tybber* Skrevet 11. januar 2007 #8 Skrevet 11. januar 2007 Mannen ikke klar? heter forumet. Synes ikke den overskriften passa helt jeg da, for her er vi nemlig begge klare. Men pga økonomi må vi vente litt. Men men.. Fint med et "eget" forum forde da! )
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. januar 2007 Hehehe.. nei, har ikke fått ringene ennå... Men et forum for de som ikke har så velvillig menn ennå... Men takk...=o) klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. januar 2007 Hehehe... forumet heter: når mannen ikke er klar og ligger rett under sæddonor forumet... På under bli gravid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå