Gå til innhold

Hahahah... herlig første mann=o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig kan vi som har vrange mannfolk syte og dele gleder her inne...

Klem til alle sammen=o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare dere ikke lurer mennene deres så...

Skrevet

Herregud måtte komme en anonym da som må rakke ned på alt...

Nei, det er ikke ment for å lure dem, skjønt de finnes...

Skrevet

kan jeg få komme innom på besøk selv om jeg har fått overtalt gubben????

Skrevet

heihei!endelig så fant jeg også siden:)hehe

dette var jo egentlig morsomt:)hihi

Skrevet

Hehehe så klart

=oD

Skrevet

Jeg er bare litt nysgjerring: hvordan ble denne siden opprettet? Altså hvem fikset det. Kikket litt på ris og ros, men der fant jeg ingen ting jeg. Ikke så viktig altså, men ble bare litt nysgjerrig :)

Skrevet

Vi var en gjeng inne på bli-gravid som snakket om at vi burde hatt et eget forum, for oss "ventere". Vi er alle inne på bli-gravid og oppdaterer oss og suger til oss nyttig informasjon. Vi savnet et eget forum der vi kunne snakke med hverandre om alt fra a til å når det gjelder vår livssituasjon. Graviditetssympomer, ikm, eggløsning etc er jo ikke alltid like interessant for oss å lese om! (Misforså meg ikke, er nok flere enn meg her inne som leter etter egglsøning... jeg gjør det av og til, nettopp sluttet på pillen, og det er en måte å bli kjent med kroppen på).

Vi hadde et par ganger en tråd for oss "ventere", men den ble stadig vekk forskjøvet nedover. En av jentene inne på bli gravid foreslo at vi skulle få vårt eget forum. Mange misforstod nok den tråden litt, og følte seg ekskludert fra bli-gravid! Vi har jo like mye rett til å være på bli-gravdi vi, som alle andre!

Jeg, Bare Ine, kontaktet webmaster om dette ønsket og et par dager senere ble dette ønsket tatt opp på et redaksjonsmøte. Fikk mail om at nå hadde de opprettet et forum or oss som venter på at mannen skal bli klar.... Enkelte er nok litt uenige i overskriften her, og ville nok helst sett at forumet het: "Snart prøver"? Det har jeg sendt en mail til webmaster om, men ikke fått svar enda.

Vi får håpe at opphldet her inne blir kortvarig for oss alle, og at vi snart er prøvere! Innen den tid - vi får oppdatere oss, både fysisk og mentalt!

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...