Gå til innhold

Desember: angående kontantstøtte

Hege_83

Anbefalte innlegg

dere som skal ha dette og søkt, har dere fått noe svar på søknaden?? sendte i slutten av november, og ikke høre noe enda..er vel fra denne mnd vi skal få????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg søkte også i oktober eller november. fikk en bekreftelse på søknaden der det stod at søknaden ville bli tatt opp til vurdering i januar når jeg skal ha kontantstøtte. (alle oss i des klubben skal ha første nå i januar).

jeg ringte faktisk igår for å høre om jeg skulle gjøre noe mer, men det var vist bare rutine. kontantstøtten blir utbetalt 29.01 for oss første gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke fått noe svar nei... Men slik var det med permisjonspengene også... Fikk penger på konto før jeg fikk svar om at det var innvilget. Så jeg regner med at jeg får penger på konto 29 januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg sendte inn i november.fikk svar tilbake om at søknaden var mottatt,og beregnet behandlingstid var inntil 12uker.

Har ikkjehørt nokke mer etter d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått positivt svar, søkte vel i nov/des...så det er vel litt forskjell fra kommune/trygdekontor.

Men, ja det er fra denne mnd vi skal få, ellers blir det etter betalt! Men noen som vet utbet.dato??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...