Gå til innhold

Nå er vi ferdig hos kiropraktor, og har nettopp hatt besøk av fysioterapeuten


Benni-min

Anbefalte innlegg

Nå har han ikke låsninger i ryggen lenger( for denne gang). Fysioterapeuten var hjemme hos oss denne gang. Fikk råd og øvelser vi skal gjøre.

Har snakket tidligere om at han må ligge i "reir" på gulvet. Nå må jeg bruke den dynen han ligger i senga også, for den er for hard. Så en dobbel dyne under seg og dyne over seg. Tror han må ligge naken nå, stakkars. Så ellers noen øvelser for å styrke hals, skulder og brystmuskler.

Hun sa også at det var dårlig av helsestasjonen og ikke henvise han før. Måtte tenke at han hadde hatt vondt og låsninger o.l i 5mnd nå....Dårlig arbeid av de som ser han så ofte. Helsesøster altså.

Jaja, kan ikke gjøre noe med det. Nå går det iallefall framover. Fikk beskjed av fysioen at han var på 3mnd stadiet fysisk sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gubban, helsesøster er jo den en bør stole på... Nå har jeg nettopp kommet inn her, og regner med at du har fortalt om bakgrunnen før. Bra det går framover nå da. Var det dere som presset på, til slutt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsesøster henviste til slutt fordi han var så stiv han ikke kunne ligge flatt på gulvet, men problemet var jo at han var over 4mnd da hun oppdaget det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig å høre at han burde ha blitt henvist mye tidligere. Da kunne man jo ha begynt tidligere med behandlingen også... :o( Heldigvis er dette bare en kort periode av hans liv, selv om det føles lenge for deg nå helt sikkert. Vips så er han frisk og fin igjen og du husker nesten ikke lenger alle disse kjedelige tingene... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at han ikke lenger trenger behandling hos kirporaktor!

 

Dessverre er det slik at det gjøres feil også blant helsesøstre, og en tidligere behandling kunne gjort forløpet kortere og mindre smertefullt for tassen. Det kan man gå å gnage på en stund. Jeg er enig med deg i at det ikke er noe å gjøre med det, og det er best å se framover med den treningen han trenger nå!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...