Søskendrøm<3 Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Hei. Er det noen flere som har hatt mens lignende smerter i magen rundt uke 15? Og noen som veit hva det kan komme av? Var hos legen idag, og da var alt bra med den lille heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Har hatt, men husker ikke nøyaktig hvilken uke det var i. Var vel rundt uke 15. Har sikkert noe forbindelse med at livmoren vokser...
#Glad mamma til2# Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Jeg har hatt menssmerter i nesten en uke,startet med blødninger som ga seg fort og hadde brun utflod i et par dager. Var på UL og fikk se at alt var bra med den lille. Legen sa det var vanlig med litt blødninger og menssmerter,men man blir jo så klart bekymra for det. Nå har jo ikke jeg kommet så langt som deg (13+4 i dag),men husker at jeg hadde menssmerter hver gang jeg skulle hatt mensen i mitt forrige svangerskap.Livmora vokser jo mye å. Hør med legen din hvis du er mye bekymra. Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå