Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Hei jenter:) Kom fra lege kontroll..er 17+4 og han fant ikke hjertelyden??? Han sa det var helt normalt at man noen ganger ikke hørte den før uke 18, men alikevel... Ble litt bekymret jeg...Han sa det var individuelt noen hørte i uke 14, andre i uke 18...Noen andre med samme erfaring? Klem:)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Ikke vær bekymret. Ikke alle leger er like flinke til å finne hjertelyden, og så kan det ha noe å si hvordan babyen ligger. Ring jordmoren din heller, spør om du kan få komme en kort tur bare for å se om dere finner hjertelyden ettersom du er litt bekymret. Det får du helt sikkert. Lykke til!
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Opplevde det samme med min lege, men hun er rett og slett litt fjern:-) Jeg kunne fortalt henne hvor babyen lå, hun lette på helt feil plass. Ikke bekymre deg du! Noen er ikke like flinke som andre. Jeg har siden vært på UL og alt er vel!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Hei hei:) Tusen takk for gode svar! Siden jeg var så bekymret oppsøkte jeg jormoren neste morgen og hun fant pulsen:) Jeg ble utrolig glad og lettet!! 147 slag pr. minutt. Dagen kunne ikke vært bedre!! Tenkte jeg skulle dele dette med dere i tilfelle noen andre opplever det samme:) Klem:)
Bebbies i magen Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 Så godt å høre at hun fant det dagen etter. Legen min er sånn hun også. Hun har det så travelt at hun fant ikke lyden i uke 15, selv om jordmor fant den så tidlig som 13+5. Men jeg prøvde å ikke bli bekymret for legene er litt fjerne. Nå har jeg bestem meg for å ta så og si alle kontroller hos jordmor. Jeg føler hun tar mye bedre tid til meg og hun kan virke litt flinkere på det å finne fosterlyd og måle SF-mål, det er jo liksom det hun gjør hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå