Gå til innhold

Melder meg inn her:)


dippsi

Anbefalte innlegg

Hei:)

Tulla mi kom 5 desember, så jeg melder meg inn her, tenker jeg.

Har ikke hatt så mye tid til å sette meg ned ved pcen tidligere, med baby og jul og myyye besøk. Sikker flere som kjenner seg igjen.

 

 

Så har jeg ett lite spørsmål. Lurer fælt på hvordan andre har det.

Pappaen begynner på jobb klokken 7 om morningen, skal det da være slik at det er bare jeg som burde ta meg av barnet om natten? jeg er jo sliten jeg også selv om jeg ikke går på jobb.

 

Hvordan fordeler dere natteskiftet?

Veldig takknemlig for svar.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei:-) Mannen min begynn åsså kl 7. Og jeg ta natta me babyen.Har jo muligheter til å hvile litt på dagen jeg.. Så synes at mannen min burde få være opplagt til jobb:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og velkommen hit :)

 

her er det bare jeg som tar nattstell, iom at jeg ammer, men har tenkt noen gsnger at han kan jo godt stå opp og skifte på han og roe han og få han til å sovne igjen, iallefall i helgene- bruker jo lang tid på det, og hadde jeg bare ammet han og pappan hadde tatt resten hadde jeg fått ganske mye mer søvn...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar nattarbeidet her også. mannen skal opp med eldstejenta om morgenen og sende henne på skolen, da ligger jeg lenge og later meg, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slik vi også har gjort det siden jeg ammer, men jeg syns ikke det fungerer så godt for det tar ganske ofte lang tid før hun sovner igjen.

Og jeg er så utrolig sliten på dagen. Hun sover ikke så mye på formiddagen, så det er vanskelig å få blundet øynene.

Men så syns jeg så synd på samboeren siden han må stå opp og gå på jobb, så vet ikke helt hvordan vi skal gjøre det...

Takk for råd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...