Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Hvor lang tid tok for magen var tilbake til normal størrelse igjen?
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 *dytter* lurer på det samma.. og når kan man begynne og trene magemusklene?
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Magen min trengte ca 2 mnd husker jeg riktig. Jeg trente ikke jeg da. Men magen ble heldigvis normal igjen. Har 2 barn fra før.,
mammantil2+1 Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Litt tid tar det før den er helt flat og like stram igjen, men det beror også på innsatsen. Litt flapsete hud vil det være i begynnelsen for det hele skal normalisere seg. Men, ligg på magen når du kan, lange fine trilleturer. Føder du vaginalt kan du begynne å trimme magemusklene ganske umiddelbart, mens er det snakk om KS må du vente til såret har grodd osv. På de fleste sykehus får du tilbud om fysioterapi trening hvor du lærer øvelser du kan gjøre etter fødselen, trening av bekkenbunn, mage osv. Til syvende og sist så kommer det an på formen din, hva du orker etter fødselen og vilje selvfølgelig. Men, husk at de første 6 ukene etter fødselen ER barseltiden din, benytt de godt og hvil deg masse. Kroppen kan være mere sliten enn du først får inntrykk av. Det jeg vil anbefale er å begynne med knipe øvelser allerede på sykehuset, og så ta det derifra. Du kjenner selv best hva du orker og har overskudd til:-) Lykke til!
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 etter nr èn , var magen der faktisk etter et par uker. MEN: jeg var 19 år, og meget veltrent. trente aerobics omtrent 6 timer pr uke.. OG ridning.. med nr 2 var magen noenlunde stram etter et par- tre måneder, da var jeg 4 år eldre... Nå er det 8 (!!) år siden sistemann, så om jeg får igjen vaskebrettet mitt i det hele tatt er ingen selvfølge- man får mindre elastisk hud med årene. Men jeg har ingen strekkmerker, og hadde antydninger til vaskebrett da jeg ble gravid selv om jeg er ei "gammal kjerring" på over 30..... jeg husker jeg gikk mye med ungene i vogn.. Husk å tenke på holdningen din når du går- særlig i motbakke.. Det er finfin og enkel, koselig trening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå