Heffalump mamma Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 vet ikke om dette reknes som feber (38.6) men når gir dere paracet til en liten baby?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Over 38 er feber. Hvis babyen har normal allmenn tilstand og spiser bra,kan du vente til 39.
Heffalump mamma Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2007 Hun er trett og litt grinete (fordi hun er trett). Hun drakk nettopp en flaske med mme så mat vil hun heldigvis ha:-) Nå ligger hun søtt og sover i vogna si:-) Takk for svar, jeg ska måle temperaturen på nytt når hun våkner!
mamma til en prinsesse Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Når jenta mi fikk sprøytene på 3 mnd kontrollen fikk hun 38,4 i feber. Ga henne ikke noe nedsettende. Ville ventet til det ble 39. Helsestasjon sa i hvertfall det
Hoppetussa Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Det er riktig, lurer på om det står i pakningen også jeg. Ga henne paracet da feberen var oppe i 39.2.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 måtte på legevakten med min tulle på nyttårsaften. hun hadde 38,5 i feber i tre dager, så fikk hun 39,5 og da dro vi på legevakten. fikk beskjed av legen om å ta av henne alle klærne og la henne ligge i bare bleie både i senga og i stua. hvis ikke det hjalp skulle vi gi paracet. men det var kun fordi hun var veldig slapp og ikke orket mat. gikk ti timer uten en dråpe melk, ville bare sove. paracet skal kun gis hvis allmenntilstanden forverrer seg vesentlig. lille jenta ble bra som bare det i det vi kom til legevakta, kviknet til. så gikk feberen bare nedover etter at vi tok av henne klærne.
Heffalump mamma Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2007 Takker for svar. Jenta mi har ikke fått vaksinen enda så det er ikke det feberen kommer av... Vet ikke hva det er. Jeg venter uansett å ser om feberen kommer opp i 39 før jeg gir henne noe.
beky Skrevet 11. januar 2007 #8 Skrevet 11. januar 2007 Det viktigste er allmenntilstanden, så lenge hun spiser bra og ikke har over 39,5 trenger de ikke nedsettende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå