Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ordinær ultralyd i dag. Beste halvtimen i mitt liv! Lille babyen var i full aktivitet og alt så normalt ut.Vi ville vite kjønnet, det fikk vi.. en GUTT :) og det viste seg oxo at jeg var en uke lengre på vei. Kos.

Så går bare å gliser nå, og gjett om det var en stolt far!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så utroli kosli! æ glede mæ t d e min/ vårres tur æ!

Skrevet

Gratulerer!

Jeg var på ul i går jeg, trodde det var en tidlig en for å bestemme termin, men det viste seg at jeg var 19 uker på vei så det ble den ordinære gitt! Ble altså flytta fram hele 5-6 uker!!!!!

Vi får en jente, koselig det når vi har gutt fra før.. Vi får en ul til senere da, det er kjempeherlig med ul ja! Hadde 3 med førstemann..

Lykke til videre!

Skrevet

Åå så koselig!!! Grattis med prinsen :)

Skrevet

Hihihihihi tror vi er mange som venter gutt her inne:)Så bra at du fikk se kjønnet:)Grattis:))

Skrevet

Hei!

Gratulerer så masse med gutten i magen ;-)

Når er den nye terminen din da?

Jeg har termin 2. juni jeg men det blir en surprise baby - for det var ikke mulig å se kjønnet!

Skrevet

Hun var utrolig dyktig og kjekk hun jordmoren vi var med. viste hver en detalj av lillegutten og forklarte. hehe snoppen så hun med en gang, når babyen lå så lett til. Vi fikk ni ultralydbilder, ett blant annet der snoppen var godt synlig for å bekrefte ovenfor oss at det var en gutt.. Rammet inn to av bildene når vi kom hjem:)

Terminen ble flyttet til 13.juni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...