Gå til innhold

Juni: Hvor store har de små blitt?


vårspiren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gustav er 6 mndr og 16 dager gammel. På kontroll for 2 dager siden var han 66 cm lang, 7310 gram og hodeomkrets 43 cm.

 

Pappaen hans er relativt kort (1.72) så han slekter nok på ham. Var 49 cm da han var født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6 mnd kontrollen var Timian 9270 og 72.5 cm; stor gutt. Han er nå 7 mnd og jeg er spent på å måle han igjen; for jeg tror han har blitt enda lengre!

 

Pappaen til Timian er lang og broren min er over 1.90; så han har noen lange gener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine blir 7mnd 26.januar og vi var på kontroll i går. Da veide hun 9130g og var 72cm lang... Her går vi ikke glipp av et mltid nei:) Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrian var 73 cm lang og 9500 gram På 6 mnd kontollen. Ikke så store foreldre, men stor gutt :o)

(Hi hi han er minste mann av mine 3)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Elias var 66cm og 7000g da han var 6 mnd. Snart kontroll igjen og jeg lurer fælt på hvor stor han er blitt. Synes han har blitt så tung i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillegutt var 10145g og 73cm på 6mnd, nå er han 7mnd men skal ikke på kontr igjen før han er 8mnd, spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

teodor var rett i underkant av 10kg og 74 cm på 6 mnd kontroll!! stor fin gutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å veide Camilla i dag. Hun veide 8130 g och var 71 lang. Lille jenta som har blitt så stor. Hon er forresten fødd den 22 juni.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på 6 mnd kontroll i dag vi:) Mathias er 6 mnd 3 uker og 4 dager gammel:) Han er 71 cm lang, veier 9580 gram og 44,3 cm rundt hodet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...