mayla22+gull i magen :o) Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Hva må man regne med å betale for City Cross, med city bag, stelleveske og alt man ellers trenger av utstyr. Og er det sant at Rudo har sluttet å forhandle den? Hvor kjøpte dere?
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Pris på city cross me city bag ligger på rundt 6500kr. Ågså kommer fottrekket i tillegg på ca 500, ågså stelleveska på 300. Eg klarte å få alt tell 7000:) Så e veldi førrnøyd:)
Fikk maibaby06 Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 rudo har såvidt jeg vet ikke sluttet å forhandle den. Jeg kjøpte min der før jul:-) Det var ikke så mange vogner de hadde igjen på lager, og neste ladning ville ikke komme før på nyåret fikk jeg beskjed om. De er kanskje tomme for vogner nå, men vil vel få inn igjen da.
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2007 *dytter* vil gjerne ha flere svar
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 Nå bor kanskje ikke du på vestlandet...? Bor i Bergen, og prisen er omtrent det samme her. Ligger på omtrent 4800,- for sportsvognen + 1800 for City Bag, og tror det er +400 dersom man vil ha eksklusive fottrekk til sportsvogndelen. Selges i de butikkene som selger Emmaljunga i Bergen. Lang leveringstid, avhengig av hvilken farge man ønsker. Kan kjøpes noe billigere i Sverige ved grensen, men også her lang leveringstid, så da bør man bo litt nærmt, og ikke på Vestlandet, da går innsparingen bort i reiseutgifter, bare tull. Har inntrykk av at denne vognen bare blir mer og mer populær, så rabatter er vel som å vinne i Lotto...... (men det hadde jo vært kjekt.. :-D) Omtrent ikke å finne på finn.no heller. Lykke til med jakten!
janne82 Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 vi har kjøpt denne vognen og betalte 6495 for citycross med citybag. har ikke kjøpt stellebag, Tenkte kanskje vi fant noe litt billigere som også passet til. håper ikke Rudo har suttet med emmaljunga, for vi bestillte og betalte noe på vognen før jul, har ikke fått vognen enda...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #7 Skrevet 14. januar 2007 Nei, Rudo har ikke sluttet å selge den vognen. Det er jo en av deres bestselgere. Så det er nok noe ventetid, kommer an på farge osv. Pris ligger på 6500 for sportsvogn og citybag, personlig syns jeg citybag bare er tull når den kun kan brukes i ca 6 mnd. Jeg vil heller ha den som kombi, men er vel en smaksak. Snart kommer bilstol som man kan bruke med adapter på vognene, den koster 1500.
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. januar 2007 Rudo er ikke oppført som forhandler på Emmaljunga sine nettsider, derfor mistenkte jeg at de hadde sluttet å selge den - men heldigvis ikke! Har sendt mail til Rudo og Babykos, og Rudo er billigst. Så da er det bare å reise å se )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå