Gå til innhold

Hvilket bleiemerke kommer dere til å bruke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke peiling på hva jeg skal velge jeg. Eller om det blir et fast eller om jeg bytter litt på. Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal prøve meg fram med Libero, Pampers og noen fra Lidl. Håper de fra Lidl er bra (hørt mye skryt om dem) fordi de er så billige.

Skrevet

vi brukte bare libero på førstemann, men har fått endel prøver på pampers nå, så tenkte jeg skulle prøve å se... er jo forskjellig fra barn til barn... man merker ganske fort om barnet ikke tåler bleiene da...

Skrevet

Vi brukte libero i starten på førstemann fordi det var merket de hadde på sykehuset. Hun hadde utlsett og var liksom alltid fuktig på huden. Tips fra helsestasjonen om å bytte merke til Pampers var utrolig lurt - huden ble helt tørr og aldri noe utslett. Nå er minstejenta blitt ei uke, og vi har brukt pampers siden vi forlot sykehuset. De sitter bedre enn libero, suger opp mye mer fukt, og huden hennes er helt fin :)

Men som janne82 sier - det er forskjellig fra barn til barn, aldri godt å vite... prøve seg fram er lurt :) Det koster jo ikke all verden med en bleiepakke, ingen krise om en må bytte litt i starten.

Skrevet

vi kommer til å prøve oss fram. slik var det med førstemann. hun begynte å bruke pampers, og det brukte hun fast til hun var nesten året, da gikk vi over til Libero sine up-and-go, men om natten, bruker vi fortsatt pamapers sine bleier. årsaken til at hun brukte pamapers det første året, var at vi hadde flere lekkasjer med LIbero.

Skrevet

vår føstemann ble rød og fuktig av pampers, men ikke libero.. det er gutt. men naboen vår som har jente hadde det som dere... kanskje det er forskjell på jenter og gutter??

Skrevet

Jeg kjøpte en pakke med Libero og en pakke med Papmers, og vi kommer nok til å holde oss til Pampers. Det var dette vi fikk på Ullevål også.

Skrevet

Vi bruker pampers vi da...:D Har ikke hatt noen problemer med dem, ingen utslett, lekasjer eller noe.. Syntes de er veldig bra jeg.

Skrevet

Tenkte å bruke libero, men blir vel kanskje at vi bytter på:)

Skrevet

Her brukes det kun pampers... det vil jeg nok forsette med:)

Skrevet

Kommer nok til å bytte. Noen ganger har pampers vært best på eldstemann, andre perioder libero....

Lidl sine er satt inn med noe parfymegreier så de vurderer jeg ikke til en nyfødt baby en gang...

Skrevet

Jeg har kjøpt pampers, tips fra svigerinnen min som har en liten på 2 mnd. Hun bruker disse og er veldig fornøyd. Så koster de bare 20 kr på rema, koster 40 kr for akkuart de samme i andre matvare butikker.

Penger spart :)

Skrevet

jeg bruker pampers på min litt over 6 uker gammel gutt.. ble sår av libero..pluss at det ble fort lekasje...

Skrevet

jeg bruker libero, for min personlige mening om pampers er at den er stiv og ekkel, og min lille fikk sår av kantene på bleia.

liker absolutt libero best, vi unngår sårhet ved å skifte ofte når det er tissebleie, bæsjebleie må man jo skifte litt kjapt, for luktas skyld;)

Skrevet

Kommer sikkert til å prøve med libero først og se. Likte den best på jenta vår når hun var baby, men etter at hun begynte og bevege seg rundt omkring har vi likt best pampers aktiv fit, den er jo stretsj i sidene og myk og god. Libero virker stor og klumpete på henne nå og hun tisser gjennom den.

Skrevet

Jeg har alltid brukt Pampers til begge mine barn, nummer tre vil også få Pampers. Pampers er de eneste bleiene vi har hatt i huset.

Skrevet

Synes Pampers er best. Puster godt på stumpen:) Gutten vår ble så klam av Libero bleiene. Så her fortsetter vi med Pampers..

Skrevet

Tøybleier!

Se også egen bleiedebatt i venstremenyen. Leste der et sted at en av de engangsmerkene ga røde ringer rundt beina, noen er mer klamme enn andre etc... Masse nyttig info der inne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...