Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Hei! Jeg lurer på om deres menn / barnefaren viser at han setter pris på det dere gjør hjemme med barnet/barna? I såfall hva gjør han? Her i huset skjer det fint lite. Jeg føler at jeg blir tatt som en selvfølge, og får sjelden tilbakemeldinger på den jobben jeg gjør her hjemme (noe jeg er vant til å få på min vanlige jobb) Det skal jo så lite til... en blomst, en kaffekopp, noen gode ord og et teppe på kvelden eller tid til et bad eller kanskje blitt sendt til aromaterapi? Synes i perioder jeg gjør utrolig mye (nattevåk og det som hører med) og er utslitt noen ganger. Vil gjerne bli satt pris på og ikke tatt som en selvfølge! Hvordan er det hos dere?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Min er ikke så flink til å gi gaver eller ordne til noe romatisk for meg (noe jeg syns jeg fortjener, og hinter mye om..) men han har det med å komme med de beste komplementer akkurat i de rette tidspunktene. Han har blitt mye flinkere til å sette pris på meg på sin måte, etter at vi fikk den lille og det ble litt vel mye for meg. Så egentlig er jeg ganske fornøyd, tatt i betraktning hva han faktisk kan.. Stakkars nå hørtes han jo helt evneveik ut.. Er bare at han ikke fins romantisk ut i det hele tatt!!
Eliise Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Merker mange ganger på holdninga hans at han tror jeg får tid til så mye når jeg er hjemme hele dagen... Det er nesten forventa at det hele tiden er nyvaska, og ferdig middag når han kommer hjem... Tror ikke han skjønner at bare mamma jobben tar MASSE tid, hehe... Og så tror han at jeg har tid til så mye sosialt, og personige ting i løpet av dagen, som å lese, se på tv ol.!! Men jeg pressa han en søndag... Sa at nå tar jeg en "time out" så tar du klesvask, støvsuging, vaske bad, og lage middag + passe babyn!!! Og etter den formidagen så har han skjønt at det ikke er tid til så mye annet, hehe... og han inrømte at han ble ganske stressa!!! Han er nå egentlig flink å hjelpe til, så jeg har ingen ting å klage på! Ville bare ha bort den holdninga om at jeg gjode ingen ting, og ikke hadde noe å bli sliten av siden jeg gikk hjemme =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå