Gå til innhold

Større problem med å bli gravid 2 gang?

To tupper

Anbefalte innlegg

Er det noen der ute som hadde/har større problemer med å bli gravid andre gang. Vi ble gravide i 4 pp med tulla vår uten testing av EL og tapp slim eller noe annet.

Denne gangen er vi kommet til 8pp uten resultat. Har prøvd EL tester, stillinger og alt annet for å få det til, men det går ikke.

Noen som har hatt samme problemer som oss, men likevel fått det til. Blir bekymret for at det skal være noe alt med en av oss. Det er samme mann jeg prøver med.

Håper på svar!

Fortsetter under...

Vi brukte ikke prevensjon etter første fødsel, men vi forsøkte vel sånn passe slapt å ungå et svangerskap også.... det vil si vi følte oss fram med sikre perioder i full enighet om at denne metoden ville bli til et barn før eller siden!

Det tok 10 mnd før jeg var tilbake i syklus!

Fra vi bestemte oss for at, JA! Vi kjører på og får en unge til .... til jeg faktisk var gravid tok det 8 mnd, men jeg målte ikke og fulgte ikke med. Men tenkte at det ordner seg på reisen. HAdde vi ikke blitt gravide iløpet av det neste halvåret igjen, ville jeg nok ha stusset kraftig. Men vi hadde jo klart det før så!

oppsummert: det tok litt tid!

Med første vet jeg ikke helt faktisk. Hadde slutta på p-pillen men ikke fått noe "skikkelig" mensen i gang, trodde jeg da....

Denne gangen, nå som vi skulle planlegge å bli gravid, brukte jeg Donna el-test for å vite mer nøyaktig NÅR jeg hadde el. Dessuten tenkte jeg at hvis det ikke klaffa etter 1. forsøk, ville det uansett være kjekt å ha testen for senre prøving.

Men, når jeg fikk utslag på testen hadde vi sex annen hver dag (tirsdag, torsdag og lørdag)

Det hjalp tydeligvis for nå er jeg jo gravid da...

Heisan!

Jeg ble gravid med nr 1 og to veldig fort- altsá med en gang! :-)) Ná pröver jeg med nr tre... förste pp og ingen mens enda... Men jeg trur ikke det har klaffet. sluttet pá pillen i midten av desember, sá vi fár se... er nok litt tidlig enda.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...