Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Er så mange hærlige damer(og menn) her. Blir så godt humør av å skrive med dere:))
Minnie_Moon Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Ja, åsså synes jeg faktisk vi har en god stemning her inne for tiden. En og annen slengbemerkning tåler vi jo. Men synes det har blitt mindre av direkte trakassering av hverandre og hetsing... Mulig jeg tar feil, men...
rampen_ Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 jeeii... jeg og syns det er veldig koselig, spesielt her inne på 2.tri!!! Skikkelig morro er det enkelte ganger å "snakke" med flere av dere...
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Heng meg på denne eg! Det er så utruleg mykje betre stemning her inne enn det var på 1. tri (og det har visst berre vorte verre der har eg høyrt) - det er godt å vere her!! Hurra for oss herlege hormonelle og supre kvinner (og menn) *whooptidoo*
Søskendrøm<3 Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Hei dere vakre mennesker. Jeg har ikke fått vårt så mye her enda, men jeg må si jeg er veldig fornøyd hittill. Det er godt å kunne dele litt følelser og erfaringer med andre! Jeg er selv i uke 15, og lurer på ALT føler jeg..hehe..
☆Pacific sunset☆ Skrevet 11. januar 2007 #7 Skrevet 11. januar 2007 Jeg oooogså! Er så koselig!! Og ja bedre stemning nå enn før. Klem til dere alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå