Gå til innhold

Vil bare si at jeg blir borte......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir borte nå frem til jeg vet noe mer.. blir såååå lei meg når jentene her inne mister.... føler jeg fokuserer så negativt selv..

Jeg ruger på harde livet ogskal lykkes denne gang.. nå har jeg jo både hatt hatching, og babyklister osv.. så vi må bare lykkes nå

Skal ruge på mine flotte egg frem til 22 januar så vet jeg mer.. frem til det må dere ha det fint, og jeg håper virkelig det er slutt nå på å miste og ha mislykket forsøk!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:)

Vil bare ønske masse lykke til med eggene dine,og jeg håper det blir minst en liten spire!!!

Skrevet

Masse lykke til Tullemor!!!!!

snx snart

klem

Gjest lille fiol
Skrevet

Hei Tullemor 1, ville bare si at jeg forstår deg godt, prøv å tenke på andre ting og kos deg i rugetiden. jeg vet ikke om du husker meg men jeg var her inne i våres og hadde 2 misslykka forsøk i spania. har også hatt behov for å være litt borte fra dette fine forumet. vi skal også dra til ciconia i aarhus og skal dit i begynnelsen av februar. om du ikke føler at du ønsker å svare så er det helt greit men jeg lurte på om du kunne anbefale noen steder å bo og hva prisene ligger på, og om det er noe hyggelig å gjøre der ? så vil jeg ønske deg masse lykke til og håper det lykkes for deg, det fortjener du som alle oss andre :-). klem

Skrevet

Skjønner deg godt:-) Lykke til i rugeperioden og håper du kommer tilbake med positivt svar.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...