Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg har så sinnsykt vondt der hvor livmora egentli ligger, men tror vel det er bekkenet! For er lissom i bunnen av magen, har ikke smerter når jeg sitter, men så fort jeg reiser meg er det bare sinnsykt vondt, og når jeg går er det kjempevondt. Kan dette være bekkenløsning, noen med erfaring??

Fortsetter under...

Jeg har ikke så mye erfaring, men har det på samme måte selv. Har begynt å få det denne siste uken, er nå i uke 26. Vondt når jeg går, ikke vondt når jeg sitter. Det kjennes ut som om smerten er i lysken på begge sider, men har også litt vondt i halebeinet.

Min søster som har født tre barn, sa at hun trodde det kunne være begynnende bekkenløsning. Sikkert lurt å høre med lege eller jordmor..

Kan høres slik ut.Jeg er snart i uke 24 og fikk lignende plager for 3 uker siden.Smerte nederst i magen som var ille å gå med, klarte ikke å rette meg opp.Føles som om det blir verst ved først og sitte rolig en stund, for så å reise meg opp.Skal sjekke med legen fordi mange tror det kan være en begynnende bekkenløsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...