Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi legger vår ca 18.30- 19.00, men han sover så daårlig om natta og våkner jo alt mellom 05.00 og 05.30.... jesp

Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hele tiden tilpasset leggetiden til søvnbehov og når vi vil stå opp. Legger derfor mellom 20:30-21 så han sovner ca 21 og da våkner han 07 (av og til 08).

Skrevet

avent1 - hvorfor ikke legge han litt senere da?

Skrevet

Legger 1 åringen(født 090106) rundt 20.00, det fungerer veldi bra her, da våkner han som regel 08.00 neste morgen.

Skrevet

Her legges snupp kl 19. Som regel våkner hun 06.00. Er ikke mulig å holde henne opp lenger, hun er stuptrøtt klokka 19.

Skrevet

jeg har lagt henne kl 18.30 siden hun begynte på barnehagen... og det skjer det når vi har fri å.. noen ganger senere.. hun våkner kl 9 av seg selv.. men jeg vekker henne når jeg skal på arbeid.. fungerer kjempe bra.. for da får storesøster litt alene tid med meg og mannen min når han er hjem..

Skrevet

Han her legges ca 20-2030.

Har ett måltid enda om natta, men da sover han MYE bedre....

Da står vi opp rundt 08-0830.

Skrevet

Legger seg 19.00 noen ganger før... Sover da vanligvis til ca 07.00 og får en melkeflaske.. Sovner av og til igjen noen ganger er det morgen da... hvis han sovner sover han vanligvis til 09.00 ca..=)

Skrevet

Prøver å ha rutine på halv åtte-åtte. Da blir det ikke morgen før rundt ni, med mindre vi stsår opp selv da, så veldig heldige!

Skrevet

Legges rett før 19:30 og sover til ca 07. Trenger tutten 1-2-3 ganger ila natta, men det er fort gjort.

Sover så 09:30 ca 1,5 time og kl 14 ca 1 time

Litt greit med 2 sovinger på dagen, for da blir ikke dagen i barnehagen så lang for henne, samtidig som hun får tid med oss på kvelden og morgenen.

Skrevet

Her blir hun lagt rundt halv 8 og sover til 8...

Skrevet

legges kl 19

Skrevet

Sønnen min er 17 mnd og legger seg kl 20-21. Han sover til kl er 07-08.30. alt etter som hvor slitsom dagen i forveien har vært. Han er dessverre inne i en dårlig periode nå hvor han våkner om natten og gråter til han kommer inn å ligge hos oss, så siden jeg går hjemme er det han som bestemmer når mor skal opp.

Skrevet

Guro legges mellom 19.30 og 20, og sover til alt mellom 6 og 7...skulle gjeerne sett at huns ov litt lengre om morgenen, håper det ordner seg når vi slutter med frokostduppen :)

Skrevet

Legger ham ca 19.30/20.00. Da har han sovet ca 12-15 på dagen.

Sover til 7.30 som regel, noen ganger lenger og noen ganger våkner han i 7-tiden.

Da han var mindre prøvde han seg ofte på å lage morgen kl 5-6, men hjemme hos oss er det mamma og pappa som bestemmer når det er morgen (for 4-åringen også!), så da hadde han bare værsågod å bli i sengen til vi sa at det var greit å stå opp (dvs. rundt 7). Det hjalp. Han sovnet som oftest igjen, kanskje en times tid med litt "bråk". Dermed forflyttet morgenen seg automatisk litt mer for hver dag og nå er det jo helt greit.

Skrevet

Vi legger snuppa mellom 18 og 1830, da er hun utslitt :-)

Hun våker mellom 0630 og 0700. Deilig med litt foreldretid på kvelden og en normal døgnrytme i forhold til jobb.

Hvis snuppa her våkner så tidlig tar vi henne inn i vår seng og da sovner hun som regel og sover til vanlig tid.

Skrevet

du sier ikke noe om han sover en eller flere ganger om dagen. sønnen min våknet også veldig tidlig ( 04.30-05.00) Begynte og innføre en dubb om dagen når han var ett år. og da etter en innkjøringsfase, våknet han plutselig ikke før 08 tida. og skal si deg det var deilig... men noen små er morgenfugler, kanskje du har en :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...