K-mor m to barn i hus Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Er det bare hormoner eller tenker ikke folk rundt og er bare "falske" med å gå rundt å spør meg "hvordan går det?" "tenker mye på deg for tiden.." Ja, du har nok å tenke på ja".. men allikevel, så den pokkerse mannen min (ja, jeg er sinna på han for øyeblikket" har jobbet overtid, og det skal han gjøre så lenge jeg er i "god form" og stakkars, han må jo selvfølgelig (!!) få tid til å gå på trening også stakkars, han har jo så mye å tenke på.. Jeg har stelt istand alt klart til babyen, og gudforby om jeg sier noe til han, så får jeg slengt "ser det ut som jeg har fått tid???" og min søster som hele tiden prøver å dytte niesen min på 10 (og ikke den beste ungen i verden for øyeblikket) oppå meg sånn i "tilfelle" det skjer noe med meg.. Ja, for hva i all verden kan en 10 åring gjør i det øyeblikket jeg skal føde??? Kjøre?? Og så må jeg for all del tenke på min stakkars 2 åring som skal ser at mammaen hans holder på å dette fra hverandre når telefonen ringer vel 20 ganger om dagen... Og folk som spør "har det skjedd no?" Selvfølgelig skal jeg gi beskjed når det skjer, men sender ikke gjevnlig meldinger til folk for å si "bekrefter at ho ikke kommer ikke ut idag". Min mor som ringer meg hele tiden og jeg mååå bare gi beskjed så de kan hente to-åringen min. og toppen av kaka, svigers som MÅÅ kommentere alt, må du gjøre sånn? Kan det ikke vente? ditte og datten... imorra har ho bursdag og vet at jeg har time hos legen og at jeg mulig blir litt dårlig, men for all del, vi mååå jo bare stikke innom, trenger ikke å bli lenge for all del!!! Bare i løpet av dette innlegget så har telefonen ringt 6 ganger.......helt sant !!!!!!!!!! Jeg har nok å tenke på at den forbaska slimproppen gikk forrige onsdag, og jeg har gått med maserier siden, og nå på fredag skal de begynne å hjelpe til litt så jeg kan få startet denne her fødselen som allerede nå begynner å bli drittlei av.. Beklager at dette går utover dere, folkens.. men nå rant det bare over ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå