Benni-min Skrevet 11. januar 2007 #1 Del Skrevet 11. januar 2007 Hadde vært koselig å snakket med dere. Har dere ikke lyst å legge adressen ut her, kan dere jo skrive på profilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 11. januar 2007 #2 Del Skrevet 11. januar 2007 Sendte deg melding jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 11. januar 2007 #3 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg har msn: [email protected] Men jeg er så utrolig dårlig til å bruke den. Kan godt huske å logge meg på, men glemmer alltid å logge meg av... Så derfor dropper jeg ofte å logge meg på også... Legg meg gjerne til, altså, men ville bare "advare" om at jeg ikke alltid er så mye på! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsen & Prinsessens mamma Skrevet 11. januar 2007 #4 Del Skrevet 11. januar 2007 jeg bruker [email protected], men er også veldig sjelden inne.....mest fordi jeg ikke kjenner så mange som bruker msn. Kanskje det blir en endring på det nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 11. januar 2007 Koselig. Har lagt til alle dere nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tsb06 Skrevet 11. januar 2007 #6 Del Skrevet 11. januar 2007 har skrevet adr inn på profilen din nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 11. januar 2007 sånn, nå har jeg lagt til deg også. Koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå