Gå til innhold

var på oppfølgende ul i dag....(lang og ikke så positiv)


sweetbabyboy 2006 + 1 til?

Anbefalte innlegg

 

Etter en tidlig ul for 1 uke siden hvor man fant et embryo som var ca. 2 uker mindre enn antatt, men med et bankende hjerte, var jeg i dag tilbaker til ny oppfølging. Hjertet slo noe urytmisk sist, og i tillegg hadde jeg småblødninger og ingen symptomer på graviditet...Regnet med at dette ville ende i MA.

 

Vel, i dag var jeg til oppfølging, og hadde innstilt meg på det verste. Istedet ble det faktisk enda verre på en måte :( to leger måtte undertsøke meg fordi de var så i tvil. Målte fosteret, og første lege mente det hadde vokst siden sist, men fant ikke hjertelyd. En ny og mer erfaren spesialist ble tilkalt. Han mente det ikke hadde vokst noe særlig, men fant imidlertid et pulserende hjerte.

 

Dessverre slo hjertet i samme takt som vårt, men skal jo egentlig slå ca. dobbelt så fort forklarte han. Pga. manglende symptomer på graviditet hos meg og småblødninger fremdeles, mente de at dette mest sansynlig ville gå galt, men kunne ikke si noe sikkert. Må derfor på ny kontroll om enda en uke. For et mareritt :(

 

Ikke meningen å gjøre noen deppa eller redde nå, men vet ikke hvor jeg skal lufte tankene mine. Har ikke lyst å dele dette med verken nære venner eller familien av en eller annen grunn. Har bare lyst til å sove og våkne om 1 uke. Mannen min er til trøst selvsagt, og jeg har en deilig sønn fra før som jeg koser meg med. Men dette er tøft :(

 

Klem fra en som er lei seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffda, det var veldig trist å lese. Selvsagt er det lov å få det ut her inne, uten å tenke på å gjøre andre redde. Er viktig å få det ut når en har det sånn. Vet ikke hva jeg skal si for å trøste deg, for det er vel ikke så mye som gjør dette bedre. Men håper på et lite mirakel for dere...

 

Trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med innlegge over. du har SELVFØLGELIG lov å "klage" her inne. huff..du har det ikke lett...er dessverre ikke så mye mere jeg kan si. men det kan jo enda gå bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff - jeg skjønner veldig godt hvordan du har det ! Jeg sitter også her med en truende abort og vi vet ikke hva naturen bestemmer seg for... Vi har prøvd i to år og endelig satt den og så skal vi kanskje ikke få den likevel.. Samtidig har dette på mange måter gjort at jeg gir litt mer faen for å si det sånn for jeg orker ikke ta inn over meg flere nedturer. Går det galt denne gangen skal vi planlegge ferietur og se frem til en sommer uten bekymring for abort. Jeg har heldigvis en nydelig datter fra før og det er utrolig hvor mye det kan hjelpe. Samboeren har imidertid ingen fra før så jeg er også "redd" for hans følelser kring dette.

 

Ønsker deg ivertfall lykke til

 

Trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så fælt du må ha det! Sender deg en stor klem og ønsker deg lykke til! Husk å holde oss oppdatert da! Hvis du orker.

 

Varme tanker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselige støttemeldinger. Selvom jeg ikke kjenner dere så hjelper det allikevel :) Har som sagt ikke orket å involvere mine kjente og kjære i dette - ingen visste at jeg var gravid igjen. Synes det på en måte blir verre dersom flere vet og stadig skulle spurt hvordan man har det når alt bare er fælt...

 

Skjønner godt innstillingen din, Live 74. Naturen går på en måte sin gang enten vi vil eller ikke. Kanskje lettere å distansere seg når man har barn fra før. Jeg har jo en gutt fra før, så livet og denne helvetes uken fremover må jo gå videre for han sin skyld. Nytter ikke å grave seg ned. Men jeg gir meg selv lov til å være litt liten og redd på kvelden når han har lagt seg. Får mye trøst av min kjære mann heldigvis.

 

Jeg kommer nok til å si hvordan dette ender når jeg vet mer, men er redd for å gjøre andre bekymret. Vet hvor sårbar man er i en graviditet.

 

Lykke til videre alle sammen, og en spesiell god klem til deg, Live. Lykke til og håper det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei. uff, syns så synd på deg! ha ikke opplevd det før, men har masse vænna som ha vøre uheldi.

men det behøv ikke å va så gærli ... kan hend det rætt seg. det håp eg det gjær. eg e no gravid igjen, e ellve uke idag, å va på ultralyd idag, og alt va bra! mått ein tur no pga at e ha vøre så nervøs..ont i magen osv.. men eg ha heile tia sagt at vess det sku va nå gærli me fosteret, så e det det bæsste.. at man finn det ut... førr det e førr seint... førr det e så stort. langt e du på vei? det her e ikke nå trøst, og ikke meininga å va frekk.

men eg bruk å tenk.. e det nå gærnt, så e ikke ongen levedykti, og da villa ikke den ha fått et værdi liv. men eg sa kryss fengran førr deg og den lille :)

 

hilsen ida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Ida.

 

Jeg skjønner godt hva du mener - du er ikke frekk :) Tenker sånn selv også. Er litt lettere når man har et barn fra før tror jeg. Opplevde en MA før jeg fikk sønnen min - da var jeg bunnløst ulykkelig. Klarer å ta det mer som det kommer nå, men er jo vondt allikevel. Vil bare ha det avklart snart. Er så slitsomt å gå sånn og vente. Skulle vært i uke 10, men embryoet er noen uker mindre enn det når det ble målt i dag. Derfor skal det nok mye til før dette går bra. Men så lenge det er liv er det håp.

 

Lykke til til deg hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, helgen har vært TRAGISK med tiltagende sterke blødninger. Dette kan umulig gå bra :) Er skikkelig deppa nå. Skal inn til sykehuset nå kl. 13. Orker ikke å holde motet oppe lenger.

 

* såååå trist *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...