Gå til innhold

slimproppen har definitivt gått..

Anbefalte innlegg

Skrevet

denne gangen....(unskyld detaljer)...fikk først skikkelig mensmerter i magen idag...hvorpå jeg plutselig hadde brunlig slim utover dagen...så når jeg skulle på do for en liten stund siden kom det masse blankt/brunlig slim med store blodstriper i...pluss masse smerter i undelivet...snakket med føden og de mente det måtte være slimproppen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spennende.... Kanskje vente tiden snart er over for deg ;o)))

Skrevet

Sååå spennende:-) Da skjer det sikkert noe om ikke lenge. Masse lykke til:-)

Skrevet

tusen takk for det jenter....kjenner at det er masse murringer nå...jordmoren mente det kom til å ta seg opp iløpet av timene fremover iogmed at jeg har skikkelige mensmurringer....så jeg håper det gjør det utover kvelden...

klemmer =0)

Skrevet

krysser fingrene jeg og blåser masse fødestøv over deg ;o)

Skrevet

Hos meg gikk slimproppen på kvelden 1.jan. På kvelden 2. jan kom det blodblandet slim. Natt til 3.jan startet riene. På ettermiddagen 4.jan var fødselen i full gang, og på kvelden ble det ks...

kanskje prinsen kommer snart? Lykke til uansett :)

Skrevet

hehe..jaja...vi er alle ulike da...men hvis jeg ligner på mamma...noe jeg gjorde ved foriige fødsel er det ikke snakk om mange timene før det har tatt seg opp...har begynt med smårier nå.....små tak..begynte med mensmurringer og nå kjenner jeg at det har gått over til sterkere saker...moren min har hatt relativt kjappe fødsler...med førstemann gikk det forholdsvis fort til å være førstegangsfødende...men man vet aldri da....jeg venter iallefall...det skjer når det skjer...............

grattis med minsten ka-ping...koser deg nå tenker jeg...gleder meg til å holde nurket i armene mine jeg da.......

Skrevet

Jeg ligner IKKE på mamma. Hun tyter ut unger på samlebånd, kjappe og greie fødsler. Hos meg er det langvarig, ungene er store, hodene kommer feil eller er digre, og det blir bare tull. Men det er utrolig fine unger da :) hehe :) Forrige gang så jeg ikkeno til denne proppen (eller det de kaller "tegningsblødning") så det kan jo skje uansett, :)

Skrevet

ååå så spennende.. Jeg venter nr 3 og har hatt et annerledes svangerskap- men håper ikke fødselen blir verre av den grunn...hatt to enkle og greie, raske fødsler.. Men det er åtte og tolv år siden!!

Skrevet

Spennende da:) lykke til:)

Skrevet

tar alle lykkeønsker med meg på veien...tusen takk og selv lykke til når det er deres tur alle sammen....jeg er glad for at jeg har fått så mange gode råd her på BIM.......!!!

Somsagt er vi alle forskjellige og ingen fødsler er like heller..så det får stå til...har tatt seg litt opp med riene her nå...så vi får se....jeg logger meg av nå for å si det sånn...er jeg heldig kommer det en fødselshistorie her snart....iløpet av helgen kanskje....

fødestøv sendes til de som trenger det.....håper støvet har truffet meg allerede...hihi

=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...