Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 hva kan en høygravid ha på seg på 80tallsparty? vennefest på lørdag, alle forventer at jeg må finne klær også. har svart mammabukse fra hm, men den er ikke trang hele veien., kan ikke skryte på utvalget i mammaklær. har noen perlesmykker og armbånd, noen som har tips. hva jeg ev kan gjøre med klærne mine eller har forslag til noe som kan brukes av vanlig klær, er ikke så gira på å investere så mye.
Fisk med CV Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 En knallfarget topp om du har det? Kanskje et skjerf el no i noen sterke farger som du kan knyte opp håret med? selger veldig mye kjempebillig dilldal i butikkene nå for tiden.. Kreppe håret i beste samantha fox stil. Tights og Tunika kan jo også funke!
Tommage♀♂ Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Ta buksa og snurp den sammen nede, ha sigesokker over (usa-strømper tror jeg det het, eller evt bare vanlige tennissokker) Ta en mammagenser og legg inn noen svære skulderputer! Perlesmykker er bra. Ha håret i tupert side-hestehale el. Blå eller grønn øyenskygge og myyye rosa rouge + rosa leppestift! Blir ikke mer 80-talls enn det;) Kos deg da!
nutri Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 leggvarmere,, knallfarget genser (eller pastell, det var også pop på den tiden) skulderputer, masse blå sminke, gjerne blå kajal, rosa pastell leppestift, og høyt hår, spesielt luggen. Kan sikkert finne en Ball-genser på Fretex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå