Kristin og lillemor Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Er deres menn med? mannen min har vært med på både 6 ukers og 3 mnd kontrollen som var i dag. Han har lyst til det selv, men er det vanlig?
Cilla m Neo;) Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Min var m på 6 ukers, men han jobber jo ellers så da blir det ikke så lett da. Han ville selv.
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Min har vært med en gang. Da hadde vi 2års kontroll og 6mnd kontroll samtidig (begge hos både lege og hs). Han har forøvrig vært på 1årskontroll under pappaperm.
Rut Bram Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Med førstemann var pappan med på flere kontroller både før og etter hun ble født - han var student da og hadde godt tid til det Med nr 2 skal han være med på 3mnd kontrollen, og sannsynligvis flere kontroller etter 6 mnd da han skal være hjemme i permisjon. Men inntrykket er vel at det ikke er så vanlig, på barselgruppen min sist gang var det ingen andre pappaer med. Vi har bare hatt ett treff med min nye barselgruppe, og der var det en pappa som var med sist gang Flott hvis flere pappaer deltar på dette, synes jeg!! De spiller jo en veldig viktig rolle i barnas liv!!
Mamman til Christiane Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Han har vært med på alle. Gidder ikke ta buss,så gjør ve det så det passer med vaktene hans.
Benni-min Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Mannen min har ikke vært med på noen. Han jobber. Tar ikke fri for å gå å se når vi måler og veier gutten. Han får vite når han kommer hjem hvordan det gikk. Tror ikke han går glipp av så mye.
mamma til en prinsesse Skrevet 11. januar 2007 #7 Skrevet 11. januar 2007 Han var med en uke etter fødselen. Skulle da ned å veie henne siden hun var så liten. Men ellers så er han på jobb
mumbo Skrevet 11. januar 2007 #9 Skrevet 11. januar 2007 Jeg spurte om han ville være med den gangen det var fysioterapeut, tenkte det var lurt at vi begge fikk infoen derfra. Og det ville han. Han var ikke med på den første kontrollen, vi tenkte ikke over det og tror ikke han gikk glipp av noe.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 11. januar 2007 #10 Skrevet 11. januar 2007 Jepp, han synes det er spennende å være med )
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #12 Skrevet 11. januar 2007 Kun på den rett etter fødselen. Han er på jobb, hvis ikke ville ha nok sikkert vært med. Tror ikke han ville vært med på barselgruppen...for mye kakklekjerringer
turbogutt Skrevet 11. januar 2007 #13 Skrevet 11. januar 2007 Ja selvfølgelig! Så sant han har mulighet for å ta seg fri fra jobben er han med. Det syns vi er en selvfølge, det er jo ikke bare mor som er i interresert i babyens helse... Vi har både vært til manuelterapaur, fysioterapaut, hs-kontroller og jormor/ul sammen
R1972 Skrevet 11. januar 2007 #14 Skrevet 11. januar 2007 Nei. Det er heller ingen av de andre i barsel gruppen som har med mennene. Det var det heller ikke for 4 år siden da jeg gikk på kontroll med eldstejenta.
Arb.ledig husmor Skrevet 11. januar 2007 #15 Skrevet 11. januar 2007 samboeren min var med på alle kontroller før fødsel, og har vært med på alt etter fødsel også... Men det er jo pga at han er i permisjon, og eg ikkje trives med hs vi har fått tildelt... Og for at eg da skal klare å være der, må han være med... Men nå ser det heldigvis ut til at vi får bytte helsestasjon )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå