Gjest Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Fikk beskjed på sykehuset at vi ikke skulle vaske mellom kjønnsleppene, men det samler seg jo div gugg der også. Jeg vasker datteren min, men er veldig forsiktig.. Hva gjør dere?
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Vasker forsiktig, men vasker ikke bort det hvite fettlaget som legger seg der.
Benni-min Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Måtte bare få si at "tissekona" var ganske søtt navn da. Har ikke hørt det navnet før. Rimer jo,siden mange sier tissemann.....lurt. Har bare en gutt, så jeg vet ikke sikkert. Men jeg har hørt at en kan vaske gugget bort, men ikke fettet som er der.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Fettet??? Det hvite som samler seg opp???
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Ja det hvite som samler seg der er fett.Blir borte når hun blir litt eldre.Men hvis det har kommer avføring der.Skyld henne under vasken bare så renner det hvertfall nedover
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #7 Skrevet 14. januar 2007 Jeg har vasket met bomulltuppfere med babyolje på... Har hørt at kjønnslepene kan gro sammen:((
Tingelingelate med to tomater Skrevet 15. januar 2007 #8 Skrevet 15. januar 2007 Fikk også beskjed på sykehuset at vi ikke skulle vaske mellom kjønnsleppene. Men de sa at om det kom avføring inni der så måtte vi vaske det forsiktig bort. Det hvite som kommer er en slags utflod og skal være der. Ellers så får jo de fleste babyer bad annenhver/hver tredje dag så da blir det vasket der "på egen hånd". Har aldri hørt om at kjønnsleppene kan gro sammen.
Gøril (210406) Skrevet 15. januar 2007 #9 Skrevet 15. januar 2007 Vasker ikke, men skyller henne i springen eller i dusjen når hun har bæsjet. Ellers så vasker jeg med klut og vann på alt annet
♥sjiga♥ Skrevet 15. januar 2007 #10 Skrevet 15. januar 2007 i dk sier vi tissekone og tissemann, vi vasket forsiktig eller spylte i dusjen vihvis det var kommet avføring der men passet på at det hvite fikk bli der det er jo et beskyttende lag og skal vær der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå