*RutIetutt* Skrevet 11. januar 2007 #1 Del Skrevet 11. januar 2007 Er bare 12 uker i morgen...men likevel...? Ekstrem kvalme siden uke 5 - henger litt igjen enda. Litt ømme pupper + mørkere rundt brystvortene. Veldig glad i appelsinmarmelada/jus. Liker søtt. Liker middag nå, men potere og saus - er vanligvis ikke en middagstype, men brødmenneske - nå klarer jeg ikke vanlig brød. Begynner å vokse frem en liten kul helt nederst på magen. Ved forrige svangerskap hadde jeg også ekstrem svangerskapskvalme, men var verre da, men holdt ikke på så lenge. Fikk tidlig mage, og den var så høy at jeg kunne bruke vanlige bukser hele svangerskapet - denne gangen merker jeg det allrede på buksene... Puppene mine forandret seg ikke i det hele tatt. Fikk masse småkviser/nupper på brystet i begynnelsen - har ikke fått det nå. Sist gang klarte jeg ikke tanken på appelsinjus og appelsiner generelt. Likte det søte og friske, men ikke snop - frukt. Likte ikke salt middag og spesielt ikke kjøttdeig - denne gangen har ikke det vært noe problem. Var kjempegodt med yoghurt sist, men klarer det ikke nå. Fikk gutt sist. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7741908-noen-som-vil-tippe-p%C3%A5-meg/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå