Atpåklatt ønskes Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 noen her inne som har bakovervendt livmor som har hatt barn før? Isåfall, kan dere huske når dere begynte å merke at magen vokser? Jeg er 13+4 i dag og kjenner ikke magen engang når jeg ligger på ryggen. Jeg husker ikke når jeg merket magen da jeg gikk med førstemann.....
Nenya^juni2010 Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Jeg har ikke hatt barn før, men svarer for det om:) Legen mente på første kontroll at jeg hadde bakovervendt livmor. Jeg kjente det såvidt når jeg sto oppreist og ikke i det heletatt når jeg lå på ryggen fram til ca uke 16.. Etter det kjente jeg det bedre, og kjenner den nå kjempegodt både når jeg ligger og står! Er i uke 18..
Atpåklatt ønskes Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2007 Ok! Uke 16 ja..... Puster lettet ut.... Har liksom hatt en liten uro for at fosteret skulle ha vært dødt. Takker for svar=o) Roet meg ned du nå=)
Emilie Jeanette&Linus Matheo Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 jeg har bakovervednt livmor. med nr 1 tok det lang tid før jeg kjente magen og at den vistes. nå med nr 2 er det ganske likt. kjent ikke livmoren før uke 16 kanksje... og magen kom i uke 23... men da kom den kjapt....
Nenya^juni2010 Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Hehe.. Fint at jeg som førstegangs også kan berolige noen:D
Atpåklatt ønskes Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2007 Hei jeg tror jaggu jeg kjenner deg..... Er du fra Hitra?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #7 Skrevet 11. januar 2007 Så vidt jeg vet har jeg ikke bakovervendt livmor, men jeg klarte ikke kjenne noe før i uke 15... Så er vel ikke unormalt å ikke kjenne magen... Magen kom først i uke 18. Nå er jeg i uke 23, og går fortsatt i de vanlige klærne mine :-) Alt var i orden på UL i uke 19, og kjenner liv, så vet at det er noe der inne, selv om magen ikke viser seg så veldig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå