Gå til innhold

Er det.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her inne som har bakovervendt livmor som har hatt barn før? Isåfall, kan dere huske når dere begynte å merke at magen vokser? Jeg er 13+4 i dag og kjenner ikke magen engang når jeg ligger på ryggen. Jeg husker ikke når jeg merket magen da jeg gikk med førstemann.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hatt barn før, men svarer for det om:)

Legen mente på første kontroll at jeg hadde bakovervendt livmor.

Jeg kjente det såvidt når jeg sto oppreist og ikke i det heletatt når jeg lå på ryggen fram til ca uke 16.. Etter det kjente jeg det bedre, og kjenner den nå kjempegodt både når jeg ligger og står! Er i uke 18..

Skrevet

Ok! Uke 16 ja..... Puster lettet ut.... Har liksom hatt en liten uro for at fosteret skulle ha vært dødt. Takker for svar=o) Roet meg ned du nå=)

Skrevet

jeg har bakovervednt livmor. med nr 1 tok det lang tid før jeg kjente magen og at den vistes. nå med nr 2 er det ganske likt. kjent ikke livmoren før uke 16 kanksje... og magen kom i uke 23... men da kom den kjapt....:)

Skrevet

Hehe..

Fint at jeg som førstegangs også kan berolige noen:D

Skrevet

Hei jeg tror jaggu jeg kjenner deg..... Er du fra Hitra?

Skrevet

Så vidt jeg vet har jeg ikke bakovervendt livmor, men jeg klarte ikke kjenne noe før i uke 15... Så er vel ikke unormalt å ikke kjenne magen...

Magen kom først i uke 18. Nå er jeg i uke 23, og går fortsatt i de vanlige klærne mine :-)

Alt var i orden på UL i uke 19, og kjenner liv, så vet at det er noe der inne, selv om magen ikke viser seg så veldig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...