Gå til innhold

Hvor handler dere barneklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette med klær til baby kommer jo faktisk litt an på kroppsfasongen til babyen også da. Vi handler ikke HM til gutten vår fordi de er altfor vide til han, han er smal over ryggen. Dette har ikke med å gjøre at jeg ikke synes det er "fint nok". Polarn og Pyret har også fullstendig feil fasong for gutten vår, altfor vide klær beregnet på babyer som er bredere enn vår tydeligvis. Derfor går det i petit bateau-bodyer, nøstebarn og katvig her som sitter godt. Prøver å handle når det er salg, da blir det ikke sååå dyrt likevel, og ullbodyer kan man jo uansett bruke om igjen og om igjen uten at de blir stygge. Alt vi har kjøpt fra p.b og katvig har også holdt seg like pent vask etter vask!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor i Stavanger og handler på Capone Kids, Engler og Intel. Liker pene klær, og det er ikke lenge før de små vil bestemme selv hvilke klær de skal gå i! Elsker å kle opp gullet:-)

Handler pysjer, en del bodyer og strømpebukser på HM. Har handlet litt på nettet i Danmark pluss på www.hjertet.no, der har de helt skjønne ting.

Skrevet

Mest på Fru Lyng (Claire, Mexx og Petit Bateau), Exit, PoP og Benetton. Ellers går det mye i "mindre" butikker i Oslo og da gjerne merker som Katvig, Hollys etc. Har også endel "basis" bomullsklær fra HM og Kappahl, av kjedene er det faktisk kun Cubus jeg styrer regelrett unna... Bruker endel ullklær på henne, og de er kjøpt på Nøstebarn og Krokofanten.

Skrevet

Jeg handler på Røff og Tøff, Catch, H&M , og en lokal butikk som fører Name It merket som jeg liker veldig godt. Ser som regel ikke så veldig på pris, bortsett på nattpysjer (liker 3 for 100/150) og bodyer som hun bruker under klærne (da liker jeg også 3 for 100/150). Jeg elsker å kle jenta mi opp, og liker å gjøre henne fin til pappaen kommer hjem fra jobb. Da skryter han godt av henne, og jeg synes det er så søtt!

Skrevet

Bruker kun å handle på Exit. Jenta vår er så lang og ganske så tynn, og da passer de klærne mye bedre enn alle andre, som er tilpasset de litt barna som ikke er så veldig veldig tynne.

Heldigvis så er det billige klær der, finner mye som er billigere det enn disse kjedene.

Skrevet

Syns klæra er finest på Lindex h&m Kappahl jeg da..

Digger bamse verdens sterkeste bjørn og ole brum og snoopy jeg da...

Er så rart på Polearn og pyret osv..

Skrevet

Syns at klærn på kapphal og cubus e kjæmpe fin. handle mest dær. handle også endel på HM. Men æ har vært så utrulig heldig og fått en heldel klær fra vænna og fam. =)

Skrevet

jeg syns alle babyer for tiden har dem samme klærne.. så jeg prøver å finne noe som ikke alle andre har :D

polern o pyret

Skrevet

handler det meste på kapp ahl. Yttertøy på reflex

Skrevet

Handler litt overalt jeg, Exit, Babyshop, Reflex, Fru Lyng, Junior, Cubus, Kapphal og H&M. På H&M syntes jeg egentlig ikke de har så fryktelig mye fint lenger. De har fine klær til de minste babyene, men til gutt i str 68 og oppover er det nesten ikke noe etter min smak. Kjøper kanskje noen LOGG plagg og bodyer der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...