Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Handler mye på Benetton,zara og barnas hus. Noen andre butikker dere anbefaler? (Kjøpt noen pysjer o.l på HM,men synes ikke klærne er så fine)
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 EXIT. kjøper faktisk alle klærene der. Det er nesten samme pris som hm og de andre kjederne -bare mye finere.....
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Så og si alt på Lindex siden mamma driver en slik butikk. Så lenge snuppa er baby er det helt OK. Men jeg synes det er mye fint på Benetton, Barnas Hus, Fru Lyng, Laban & Labolina, og en del andre spesialforretninger i byen.Skal kjøpe litt der når hun blir større og jeg begynner å jobbe og tjene penger.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Er det bare sosser her eller? Rike ser det ut til at dere er og som kjøper mærkeklær til små barn...lurt å starte tidlig m sånt press på barna..........
Mathias`mamma Skrevet 11. januar 2007 #8 Skrevet 11. januar 2007 Jeg kjøper nesten alle klær på H&M. Billige tøffe klær til gutten min. Vokser jo så fort ut av det uansett så jeg gidder ikke tenke så veldig på kvalitet ennå..
Cilla m Neo;) Skrevet 11. januar 2007 #9 Skrevet 11. januar 2007 H&M masse fine gutteklær, og bra kvalitet. og ikke minst billig;)
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 11. januar 2007 #10 Skrevet 11. januar 2007 Handler det meste på H&M, syns de har masse fine gutteklær der hvertfall,og så syns jeg bodyene der (de som er i 2pk) er veldig gode
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #11 Skrevet 11. januar 2007 H&M, Lindex, Cubus, Laban&labolina, Exit, Polarn og Pyret Fint å variere litt!
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 11. januar 2007 #12 Skrevet 11. januar 2007 Stort sett Cubus, KappAhl og H&M ) foretrekker kvantitet foran kvalitet, jeg...
vårspiren Skrevet 11. januar 2007 #13 Skrevet 11. januar 2007 Vi handler til jenta vår mange forskjellige plasser. Ofte når vi reiser. Samboeren min kjøpte masse fint tøy til henne da han var i statene med jobben i høst. Vi har også handlet masse fint tøy i Milano da vi var der mens vi ventet henne. I trondheim synes jeg de har mye fint på Lille Martine (Byhaven) og Mitt skattekammer som ligger like ved, i Oslo handler jeg en del på Zara og i Kristiansand liker jeg godt tøyet som selges på Bånsull, Røff&Tøff samt Kenneth barneklær. Nå på vinterstid bruker jeg mye ull på henne, og det har jeg bestilt fra krabaten.no. Der har jeg vært godt fornøyd med sørvis og utvalg. Jeg må legge til at dette er stedene jeg selv går å handler mest på. Mesteparten av tøyet hun har er gaver som er kjøpt på H&M, Lindex, Cubus og Kappahl. Er veldig glad for det tøyet som er fra Cubus. Der har de nemlig sparkebukser med fot (noe jeg er stor fan av siden tuppa bare drar av seg sokkene) opp i str. 68. H&M er jeg ikke begeistret for. Dårlig kvalitet, tøyet farger av veldig i vask, korte armer og for vid åpning til hodet på bodyene. I tillegg mange stive bukser og lite utvalg av kjoler. Så der kjøper jeg kun en strømpebukse av og til.
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #14 Skrevet 11. januar 2007 Når jeg handler alt hos EXIT, er det ikke pga, merket!! jeg synes de har vild flotte og billige!! klær. Vinterjakke 150,- 2 pysj 100,- gensere 50 kr Der er faktisk mye der er billigere der end på hogm
krksk Skrevet 11. januar 2007 #15 Skrevet 11. januar 2007 svak for ull til gullgutten min så handler endel på nøstebarn og bånnsull samt janus (krabaten.no), ellers synes jeg guttebabyer er knalltøffe i striper så derav endel handling på polarn og pyret.. masse kule stripebodyer der.. H&M skuffer med elendig kvalitet og slekk utvalg synes jeg da..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. januar 2007 #16 Skrevet 11. januar 2007 Handler det meste på hennes og på lindex. Senteret der jeg bor er bare et lite lokalsenter og der har de en butikk som heter prinsesser og pirater, så handler litt der også, siden det er den eneste barnebutikken i nærheten (gåavstand).
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #17 Skrevet 11. januar 2007 siden vi ikke har for mye penger,kjøpes det meste på cubus og lindex. fine klær og har aldri hatt problem med at fargene vaskes av og sånt
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #18 Skrevet 11. januar 2007 Vi handler kun på Exit, new born og name it er kjempefine klesmerker. Dessuten er prisen mye bedre enn på f.eks HM. Er så kjedelig å ha klær alle andre har..
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #19 Skrevet 11. januar 2007 reflex capone kids pop en sjelden gang på exit,hm,lindex handler ellers mye når vi er ute å reiser
Junitulle06 m/ novemberspire Skrevet 11. januar 2007 #20 Skrevet 11. januar 2007 Skjønner ikke dere som mener at HM har så dårlig kvalitet. Synes de har super kvalitet jeg. Vi har fått masse merkeklær til baby i gave, bla Mexx, Benetton og annet, synes det holder mye dårligere. Dessuten kan jo nesten ikke noe merketøy vaskes på 60 grader. Det er viktig for meg i hvert fall.... Når vi handler tøy til vesla selv handler vi på HM, Cubus eller Kappahl som regel. Handler også en del name it, for det er stilig tøy til rimelig pris. Synes det er bortkastet å kjøpe dyrt tøy, vokser jo så fort ut av det likevel, og ikke sikkert jeg kan bruke det til nestemann heller.
Heffalump mamma Skrevet 11. januar 2007 #21 Skrevet 11. januar 2007 Jeg handler der jeg finner klær jeg liker. Gidder ikke bry meg om butikken heter cubus, h&m, zara, capone kids osv. Kjøper en del fra danske nettbutikker, har fortiden dilla på heldrakter fra kartvig, ida-t og hollys.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 11. januar 2007 #22 Skrevet 11. januar 2007 jeg visste ikke at d var så rimelig hos exit... kanksje jeg bare skal begynne å shoppe der i stedet for på HM:) HM-klærna blir jo litt kjedlige i lengden;) hehe
C-millan ) Skrevet 11. januar 2007 #23 Skrevet 11. januar 2007 Handler som regel på lindex, søte baby klær der :-))
Arb.ledig husmor Skrevet 11. januar 2007 #24 Skrevet 11. januar 2007 Vi handler for det meste på HM og Cubus... Fikk noe t fødsel fra Name it, og de bodyene ble fortere stygge enn de eg kjøpe på HM, og de va så små i str, vokste jo ut av de fortere enn fy... Det er mye forskjellig kvalitet på klærne på både HM og Cubus også, men jeg kjenner alltid på klærne, og kjøper ikkje noe eg syns ser dårlig ut eller er stivt... Men som jeg leser på innleggene her, er det mange forskjellige meninger om hvorfor man handler der eller der... Vi handler på HM og Cubus for det er det som ligger nærmest, og når ho e så lita som nå, og vokse fort ser jeg ingen grunn til at vi skal kjøpe noen "bedre" klær enn det vi gjør. Er vi innom en "fin og dyr" butikk, og finne noe vi like skikkelig godt, hende det vi kjøpe det selv om vi ikkje har råd.
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 11. januar 2007 #25 Skrevet 11. januar 2007 Jeg handler der hvor de har fine klær, og så er det ellers lommeboka som bestemmer. Nå har jeg tre gutter og da syns jeg det er greit å betale litt mer når jeg vet det brukes av minst to. Og det er ikke tvil om at det er kvalitetsforskjeller på feks polarn og HM, fargene holder så godt på polarn klærne. Men jeg handler endel på HM også feks har de gode pysjamaser. Og det meste holder bra kvalitet, men kunne ikke falt meg inn å kjøpe feks vinterdress der, fordi de er så stive og toåringen trenger noe med ledig passform sånn at han kan bevege seg enkelt ute.. Foresten vil jeg anbefale brubaker bodyene, et eksempel på at billig kan være bra: 3pk body til 129, kjempefine og gode bodyer!! Har de på Barnas beste og Exit feks... Ellers må jeg si at jeg handlet mer på HM til første, men man blir litt lei stilen når man har tre av samme slag:-) Mye av de samme klærne de har nå som de hadde når jeg fikk forrigemann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå