Gå til innhold

Tårer...og latter 3 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

har sett tårer på gutten før.. sånn bittelitt.. men i dag var det skikkelig.,, så nydelig,men alikevell..så vondt i hjertet mitt.. han var jo bare trøtt.. og skikkelig tårevåt i ansiktet..nydelige lille gullet mitt--:)

samboeren kilte han på morran.. og den knurre lyden han hadde da mens han smilte med hele kroppen.. kan det være starten på latter?

det var så søtt..

rart hvis tårer og latter kommer samtidig.. men det virker faktisk sånn..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes tårene kom litt tidligere enn latteren. Hmh? Det er først nå de siste par ukene fra ca 3,5 mnd jeg har hørt tydelig latter. Nå skal det ingenting til før den nydelig latteren høres klart og tydelig. Det er så morro å høre på for den er så hjertelig.

Skrevet

ja;) Jeg gleder meg til det blir mer tydelig.. men den "knurre" lyden han hadde har jeg ikke hørt før.. tror det er starten på latter jeg altså;)

Så morro;)

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

hei,

min olle bolle gråter med tårer også.. også hun ler og hviner når hun blir oppspilt og glad! det er så herlig å se å høre!! amanda er 12 uker og født etter en uke overtid. har ikke tiden gått fort?

Skrevet

jo.. tien går nesten altfor fort synes jeg.. herregud.. snart er han 3,5 mnd.. det bare flyr.. he he .. til helgen er det akkurat 1 år siden jeg ble gravid;) kult ,,,,

Skrevet

Tiden går kjempe fort!....sukk.

Skrevet

Gutten min er snart 7 mnd, men jeg husker at tårene kom da han var 8 dager. (Noterte det i dagboken… Ü). Latteren derimot, kom mye senere, husker ikke helt når. Det er sikkert veldig forskjellig fra barn til barn som med alt annet. Men jeg har registrert at han bare gråter med tårer dersom han er lei seg (trøtt, sulten…). Er det ikke tårer, er det ikke alvorlig… Enig med deg i at latteren er den herligste lyd i denne verden!! :-) Pass på å få en snutt av det på video!

Skrevet

ja;) jeg har allerede tatt opp gurglinga og koselydene.. og hviningen.. må nok ta opp disse kneggene også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...