2barnsMamma28 Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 inn hit.... litt skummelt det;) Tar litt tid før man føler seg "hjemme" når man skifter trimester.... Det dere skriver om for det meste, virker så laaaangt vekk. Men det er jo ikke det! Ønsker dere alle noen fine siste uker. Klem fra
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 velkommen over hit!!! håper du føler deg "hjemme" etterhvert selv om det kan ta litt tid..hehe..
Gullemor Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Prins_L@ngFred@g:) Ja, når man kommer inn hit, føler man gjerne at man er laaangt unna snakk om fødepizza, slimpropper, igangsettingstips, vannavgang osv! Da kan jeg anbefale deg å søke opp Twilight-tråden her på 3. trimester; men sørg for at det er de "nye twilighterne" og ikke de "gamle"! Jeg skal forklare: I høst, inne på 2. trimester, var vi en gjeng som følte at vi var forbi "jippi, jeg har vært på ultralyd"/"var det et spark jeg kjente?"-tiden, men laaangt unna slimpropper og alt det vi snakker om inne på 3. trimester. Dermed ble det opprettet en "Twilight Zone" - en daglig tråd for oss "midt i mellom". Denne tittelen fulgte oss inn i 3. trimester, og er fortsatt med oss, selv om vi er langt forbi det stadiet nå; her vi sitter og maser om slimpropper, fødselshistorier ol! ) Rett etter jul kom det en hel haug nykommere inn på 3. trimester og følte det akkurat sånn som deg. Noen av de gamle twilighterne tipset dem derfor om twilight-idéen, og nå eksisterer det altså "nye twilightere" og "gamle twilightere" om hverandre her inne. Men, trøst deg med at vi "gamlingene" straks er over på DinBaby, alle som en!!! ;o) Håper dette var til nytte for deg. Du kan jo søke på "twilight"/"twilightere" på forum, i søkefeltet, rett under BarniMagen-logoen, så finner du dem sikkert! Lykke til!
2barnsMamma28 Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2007 Tusen takk for inleggene Koselig få respons.... da skl jeg forsøke oppsøke denne siden du snakker om, så føler jeg meg nok mer hjemme etterhvert Ha en fantastisk dag, klem fra meg
Gullemor Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 http://www.barnimagen.com/forum/thread/7707539 Jeg TROR dette er den nyeste tråden til ny-twilighterne. ;o) Ha en strålende dag, du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå