Gå til innhold

Vanlig at hjerterytmen til barnet faller ved fødsel???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjorde det ved min fødsel og hun måtte ut relativt fort.

Er det vanlig eller????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvor vanlig det er,men det skjedde her også.

Skrevet

skjedde med begge mine...jeg ble klippet og lege var tillkalt, babyen måtte ut fort. Tror at dette er rimelig vanlig.

Skrevet

skjedde med meg, det kom 2 leger å fulgte med, men det gikk bra:) men vet ikke hvor vanlig det egentlig er..

Skrevet

Tror det er vanlig at den faller litt, men det skal vel skje gradvis og ikke raskt... Og ikke så mye....

Skrevet

jeg aner ikke, men det skjedde hos min lille gutt. Ble keisersnitt til slutt da det bare ble verre og verre og han ikke kom ut den riktige veien.

Skrevet

fikk beskjed om at det var vanlig, hos mini sank det fra 160 ca som han lå på hele svangerskapet til 120 helt på slutten av fødselen.

Skrevet

Med min fórstefódte skjedde dette - og det ble et hastekeisersnitt.

Skrevet

Det skjedde hos meg også. Babyen var sliten etter en lang fødsel. De måtte klippe får å få henne fortere ut på slutten. På grunn av det og litt andre startvansker måtte vi ligge på barselavdelingen og ikke hotellet.

Skrevet

Prinsen og jeg ble så slitne, så pulsen hans var nede i 44 på det verste. Men den gikk kraftig ned under hver rie. Hadde lege tilstede hele tiden pga dette, og han fikk en sånnderre elektrodedings på hodet så de kunne følge med. Jeg besvimte nesten selv, og måtte få oksygen (det var omtrent som å få superkrefter!). Gikk fint, og slapp snitt :)

Skrevet

det skjedde her og.. måtte få gutten ut ganske snart...det var snakk om keisersnitt og. men heldigvis så slapp eg det. legen kom og jeg ble klippet og gutten ble tatt med sugekopp. ble litt skremt når han kom ut for han var blå og ikke en lyd i han.. men heldigvis så begynnte han å gråte etterhvert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...