Gå til innhold

Hvordan går det med "ikm - uke 2- damene"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle hatt ikm 8. januar, men tr har ikke vist seg enda :) Jeg er aldri sen...... Så i dag er det ut å kjøpe test, om "hun" ikke skulle komme før den tid. Krysser fingre og tær og håper for meg selv... samtidig med at jeg også gjør det samme for dere... Alle :)

Gliser på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

løp å kjøp=) jeg for min del har fåd den J**** tanta på besøk, litt surt, men er opptimist,kommer flere pp'er=)

håper du har fåd en liten spire=)

informer når du har testet, venter spent=)

Skrevet

Det hoeres ut som en go'foelelse... Loep og kjoep sier jeg ogsaa, hehe, og lykke til.

Jeg har en liten brulig svak utflod i dag, IKM til helgen (mest sannsynlig soendag), det murrer litt i magen og jeg har hypersvak skyggestrek paa testen.... Jeg tar ikke noe for gitt, etter 3 uker med svake streker og saa MA i november, men optimist maa man vaere, og enten har et egg blitt befruktet og er paa vei ut med mensen som kommer naa, eller saa kan jeg ogsaa smaaglise om noen dager. Men smaagliser IKKE allerede altsaa, ikke overhodet. Herdet og barka naa, saa her krever vi krystallklare kryss foer vi hopper i taket.

Tvi tvi til dere alle!

Skrevet

Hei! Jeg har blitt gravid og kjempe glad. Akkuratt 4 uker idag, 36 uker igjen av svangerskapet :) Går rundt i min lille verden om dagen, har sååå lyst til å fortelle det til alle. Er nesten litt rart når jeg snakker med familie og gode venner, er nesten sprekkeferdig vettu :)) Men får vel vente litt. Lykke til med testinga!! :))

Skrevet

ikm i dag, har ikke sett noe til henne, hun bør f...holde seg unna meg....hihi.har kjøpt test i dag, men føler på meg at jeg er en av de som det tar veldig lang tid før testen er positiv.

Skrevet

Jeg hadde også IKM den 8 og enda ikke fått mensen. Skal vente til over helga før jeg tester hvis ikke tr kommer. Klarer nesten ikke å vente, men velge å vente i tilfelle tr er litt forsinket. Da slipper jeg å 'kaste' bort de pengene, og dessuten er det jo mye lettere å få en postiv teste hvis jeg skulle være gravid.

Skrevet

Første mulige IKM er i morgen, tok en test i dag tidlig som var negativ. Men siste "mulige" IKM er onsdag, og det er jo leeenge til. Tar en test på ny på søndag hvis ikke tr har kommet i mellomtiden. Har følt meg litt uggen den siste uka, men etter neg test i dag ble det borte, gitt. Hehe, mulig det var en dose inbildning det med uggenheten...

Skrevet

Jeg hadde IKM på søndag eller mandag. (Er litt usikker på hvor regelmessig syklusen min er ennå) Har tatt tre tester siden da, men ikke noe tegn til to streker:( Nå får jeg vel vente til over helga og se hva som skjer. Veldig frustrerende situasjon!!!

Skrevet

visst jeg har 28 dagers syklus hadde jeg ikm i går..tanta har ikke vist seg enda....har noen symptomer..men lurer på om tanten kommer i det hele tatt.for jeg har veldig uregelmessig mens.så i det desember tok jeg piller for å få mensen..så spørs om "hun" kommer av seg selv denne gangen...dette er noe dritt...uff...skal vente litt til med testing:)

lykke til alle sammen..

Skrevet

IKM i dag - ingen tegn til tanta.

Du må fortelle resultatet når du har testa då :o)

Skrevet

Tror jeg hadde ikm i går. Ingen tegn til tanta da, men tror hu er på vei. AAAUUU. Magen murrer, jeg er vond og kvalm og har følelsen av at hu er rett rundt hjørnet, så jeg springer andre vei på do.. :(

Å hvis hun ikke kommer i dag betyr det en av to ting...

1) Jeg har senere ikm og har bomma på EL... eller

2) Jeg er gravid...

Så får jeg bare vente å se. Sitter her å trøster meg med boller og pepsi max!

Skrevet

hei=)

Jeg skulle hatt ikm 5.januar. har ikke fått noe enda.. hehe... så nå håper jeg det ikke kommmer på en laaang stund enda.. skal kjøpe en test i dag så håper vi er i mål denne gangen...

lykke til=)

Skrevet

UUUUUppssss! Boller var visst ikke lurt... Blæææææææ!!!!! nå ble jeg kvalm nå! usj.

Skrevet

Hadde IKM i går (eller i dag) ikke sett noe rødt enda... men har ikke så stor tro på resultat denne gangen. Den som lever får se ;)

Skrevet

jeg hadde også ikm i går(11/1), og ingen tegn til tr enda. Lykke til alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...